Çok İşim Var Çok

Ocak 14, 2017

Yılın bu zamanlarında sömestir tatili fikirlerini yazardım ama delikanlı olan oğluşlarla artık benim ilgi alanımdan iyice çıktı çocuk oyunları,etkinlikleri :) Yine de etiketlerden bakarsanız güncel etkinlikler olmasa da mekânlar açısından fikir edinebilirsiniz. Ya da evde yapılabileceklerle ilgili.

Kendi listemizi de hazırlamadık henüz. Aslında hazırlayacak vaktimiz de yok yarın sabah yola çıkıyoruz biz :) Tatile erken açılış yapacağız yani.

Dolayısıyla evin her yeri dandini. Sürekli çamaşır yıkayıp ütü yapıyorum ama şu anda bile çocukların odasında kıyafet yığını var sanırım bir makina daha çıkar.

Çantaların yarısı hazırlandı. Kış olup da soğuk yerlere giderken onu da alalım bunu da alalım moduna giriyor insan.

Umarım akşama kadar bütün işlerim şıp diye hallolur. Yarın sabah sağlıcakla çıkarız yola.

Bir de şu ülkede yaşananların acısı olmayaydı yüreğimde iyiydi. Of of.

Neyse.



Gençliğimde hayalim interrail ile Avrupa'yı gezmekti. Tabi İstanbul içi arkadaşına gitme iznini zor kopartan bir genç kız olarak o hayalim hayal olarak kaldı. Okul bitti iş güç,evlilik derken çocuk. Tren sevdam azalmadı yine de. İşte iki üç saatte ulaşabileceğimiz yere 5+24 saatte gidecek olmamızın sebebi bu. (Şimdilik ülke içi bir sonrakine de Avrupa olur belki :)

Duyanların kimi harika kimi yapılacak iş mi modunda. Bence yapılacak iş.

Güvenli mi diyenler de çok. Lütfen, neresi güvenli ki?  Küçükken karanlık odalardan ürktüğümden lambalarını açmadan girerdim içlerine, sanırım o ruh halim hâlâ var :)

Bize iyi yolculuklar dileyin anacım. Keyifle gidelim bol fotoğraf ve anılarla dönelim.

Yalnız ayağım niye ağrıyor da topallıyorum şimdi, o kısmı anlayamadım. Geçti geçti.


Benzer yazılarım

32 Yorum yap

  1. iyi yolculuklar canım bu arada kartın geldi çok çok teşekkür ederim , kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nesrin. Ulaştı mı kartım, sevindim. Seninki gelmedi henüz (ehehe bu sefer gerçekten bak), eli kulağındadır herhalde :)

      Sil
  2. Ah o interrail yolculuğu ah..özellikle İskoçyanın o meşhur kara trenin yamaçlarda geçerkenki görüntüleri benim de hayalim...belki bir gün kim bilir :)
    Sana hem kolay gelsin hem güzel geçsin hem geçmiş olsun canım tadını çıkar sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevgi :) Bir gün siz de biz de, interraille dolaşırız çoluk çocuk, o büyüyü de yaşarız inşallah.

      Sil
  3. Ah o izinler. Ben hiç izin alamadan büyüdüm hiçbir şeye. Babam sıkıydı :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gece arkadaşımda kalabilir miyim demiştim Yasemin, izin vermiyordu babam. Yalnız 22 yaşında, üniversiteden mezun yüksek lisans yapmaktaydım o sırada. Ama baba ben de 22 yaşımdayım dedim, ee nolmuş dedi,hahah, vefat edene kadar bana takılıyordu 22 yaşındaymış diye :) Şimdiki imkanlar yoktu o zaman tabi, bana ilk cep telefonumu birinci evlilik yıldönümümde babam almıştı, müfettişlik yaparken sürekli dolaşıyordum, nasıl merak ediyorsa artık, hemen gidip almış bir tane :) Bak babamı özledim bir anda :)

      Sil
  4. Kolay gelsin canım, içini ferah tut, iyi düşün iyi olsun treni ben de çok severim. Dilediğin tatili yaparsın inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Müjde, inşallah canım :)

      Sil
  5. Bence hiç endişe etmeden tadını çıkartın :) İyi yolculuklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle yapmayı planlıyorum Yurdagül :)

      Sil
  6. Bayılırım tren yolculuğuna.Ne iyi yapmışsınız, iyi yolculuklar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mehtap, bu benim ilk şehirler arası tren yolculuğum, heyecanla bekliyorum :)

      Sil
  7. İyi yolculuklarrrrr.Su döktüm bile arkandan,Allah işinizi rastgetirsin güle güle...!
    Fotoğrafları bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha, teşekkürler Merih, her fırsatta fotoğraflarla burada olmayı planlıyorum bakalım :)

      Sil
  8. Yoksa yoksa Doğu Expresi ile mi yolculuk?
    Oyy oyy.. süpersiniz. Esin sayesinde benim de aklımda yazılı o...
    Hayırlı yolculuklar, keyifli gezmeler olsun Handan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet evet Zeugma, çocuk gibi heyecanla beklemekteyim yarını :)

      Sen deyince hatırlayıp Esin'e de haber verdim hemen :)

      Teşekkürler canım :)

      Sil
  9. Bence de harika :)
    Müthiş fotoğraflar bekliyorum.
    İyi yolculuklar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bir kaç tane bile olsa çok seveceğim fotoğraflar çekebilirim Şenay :) Teşekkürler canım :)

      Sil
  10. iyi yolculuklar, bol fotoğraflar
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  11. Çocukken biz de yolculuklarımızı tren ile yapardık. Mersin-Eskişehir bitmek bilmezdi. İyi yolculuklar arkadaş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ulaşmak üzere bindiğinde sanırım sıkıcı olabilir bir türlü varamamak ama tatilin bir gününü orada geçirecekmiş gibi binince bakalım ne olacak Burcu :) Sağol canım :)

      Sil
  12. hayırlı keyifli yolculuklaaar :)

    YanıtlaSil
  13. Hızlı tren haricinde hiç trene binmedim azıcık tez canlıyımdır hemen gideceğim yere ulaşmak gibi dertlerim olur :) Ama alışkanlıkları olmak onları tekrarlamak bence çok güzel iyi yolculuklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yolculuğun kendisini de tatil olarak planladığımdan keyifli olacak gibi, sonuçta yataklı vagon, herkes yorucu olmadığını söylemiş. Daha önce hiç binmedim, heyecanla bekliyorum :)

      Sil
  14. Ay ne hos. Iyi yolculuklar.
    Ooo kac kitap biter simdi o yolda <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pencerenin önünde dışarıya bakarken kitap işi biraz yaş gibi sanki De Kubad :) Teşekkürler canım :)

      Sil
  15. Aaaa bahsetmistin buradaykeeeen! Demek o seyahat geldi catti, harika:) Güzel ve sahane ir tatil olsun Handan'cim, saglikla gidin gelin. Cok selamlar, öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ayşecim, nasıl çabuk geçti zaman, size geleli bir ay olmuş yahu :)

      Sil
  16. İyi yolculuklar. Keyifli zaman geçirin, bol bol fotoğraflarla bizi de gittiğiniz yerlere görürün... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Persephone, ben de bol fotoğraf hayal etmekteyim, bakalım :)

      Sil