Çam Manzaralı Sabah Çayı İsteyen :)

Ocak 08, 2017


Salon penceremden manzarayı görünce


dayanamayıp çayımı alıp önüne kuruldum.

Sakince yağan kar, sıcacık çayım ve beyazlara bürünmüş çam ağaçları.

Huzurlu bir sabah.

Çok şükür.

Hepinize günaydın.

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Yaaaa çoookkk güzel:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu eve ilk taşındığımızda çam ağaçlarına bakıp kar yağarken ne güzel olur kim bilir demiştim Prenses :)

      Sil
  2. Öyle alışmışız ki hemen ikinci fotoya tıklayıp müzik bekledim :) Günaydın Handan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, birazdan yeni fotoğraflarla o da gelecek Yurdagül :)

      Sil
  3. Çok güzel kareler... Huzur var... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Huzur hiç eksilmesin Persephone, benden de sevgiler..

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Çam ağacına beyazlar başka yakışıyor, değil mi Şenay :)

      Sil
  5. Çam ağaçları karla kaplanınca, manzarası doyumsuz oluyor.

    YanıtlaSil
  6. Bildiğim bütün kar şiirlerinden dizeler geldi aklıma...
    Kar tüm kirleri götürsün, ülkemizi, çevremizi temizlesin.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de açıp bir kere daha Elhan-ı Şita'yı okudum :)

      Bir beyaz lerze, bir dumanlı uçuş...

      Sil
  7. Ne kadar güzel bir görüntü bu böyle. bu arada bloğunuzu blog keşif etkinliğinden buldum sizi takipteyim bana da beklerim sevgiler :)http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Mesele soğuk olunca keyfini çıkarmayı atlayıp sızlanma safhasına geçiyorum hemencecik :) fotoğrafa özendim bende yapıcam sızlanmaya ara verdikçe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben soğuk çok severim İlsu, fazla sıcak olursa başlarım sızlanmaya. Mesela bu gece kaloriferi kapatmamışlar, daral geldi yatarken.

      Sıkı giyinip sen de kar keyfi yap :)

      Sil
  9. oyyy, o güzel karlı çam ağaçları eşliğinde çay kim içmez

    YanıtlaSil