Sanki Biraz Kar Yağar Gibi Oldu :)

Ocak 20, 2017


Bir türlü tam netleyemedim ama, evet kristal şeklinde yağıyormuş :)


Hepinize günaydın.

Unutmayın bugün Yaşasın Cuma :)

Kar kristalleri uğur getirsin.

Hastalar iyileşsin, sıkıntılar geçsin, ülkeme biraz akıl fikir gelsin. Masalsı bir hafta sonu olsun. Mutlu sonla bitsin herşey.

Benzer yazılarım

28 Yorum yap

  1. Yaşasınnn cumaaa.. Annem ve babam geliyor yuppii :D

    YanıtlaSil
  2. Cuma bereketiyle gelsin insallah.günaydınlar...😃

    YanıtlaSil
  3. amiiinnnn
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dualarımız kabul olur umarım Çenebaz.

      Sil
  4. Günaydın😄 Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Persephone benden de sevgiler :)

      Sil
  5. günaydın:) bol gezmeler mutlu anılar olsun ınsallah :)

    YanıtlaSil
  6. Bunları sen mi çektin? Ne güzel yakalamışsın kar şekillerini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam netleyemedim ama teşekkürler Küçük Mucizelerim :)

      Sil
  7. Handaaan,geriye doğru yaptığım yorumları gördün mü,masal alemine gittik senle biz,okumadıysan tekrar yazayım çünkü bil istiyorum paylaştıklarının bana neler hissettirdiğini,hem içim acıdı hem çok mutlu oldum😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsini gördüm Sevdam, cevap yazamadım daha, ilk fırsatta sakin kafa okuyup yazacağım :)

      Sil
    2. Cevap yazmasan da olur,okuduysan yeter bana,cevabını anladım bile😍

      Sil
  8. bereketiyle huzuruyla olsun cuma..... blog keşif etkinliğinden geliyorum bana da beklerim http://masalzehra.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. Müthiş ❄
    Any

    YanıtlaSil
  10. Sabah yağıyordu. Akşam dönüşte de yağıyordu. Karı görelim de tutmasın diliyorum. Öte yandan da Ankara'da gereksinim duyulan suyun % 25'i düşmüş bunca kara rağmen... Doğuya özenmemek elde değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada da bir aydır ilk defa kar yağıyormuş Yasemin. Ben kristal kar görmek çok istiyordum, şansıma bugün incecikten yağdı :)

      Sil