Karda Kaymadan Olmaz ki :)

Nisan 01, 2016


Nerde kalmıştık :)

Biz akçaağaç şurubu yapılan kulübenin içindekilere bakarken Ahna dışarıda Steve The Snowman 2 'yi yapmış :)


Onu da alıp hemen kapının yanındaki kayma yerine geçtik. Bu sene hasta olduğumdan kayakla da kayamamıştım ya, eksikliğimi giderdim biraz :)


Videoya çekildiğinin haberi olmayan Handan da şurada :)




Metehan da peşimden :)




Biz kenardaki ip düzeneğini tutarak yukarı yürüdük ama sonra Colin aslında nasıl kullanıldığını gösterdi. Kenardaki karlar erimiş olduğundan yapılması biraz zordu ama yürümekten eğlenceli olduğu kesin.



Hulk kadar güçlü Metehan ve Ahna Colin'i çekiyorlar :)



Hayatta bu kadar basit mutluluklardan daha değerli ne var. Büyük ve çok önemli (!) işlerimiz arasında bu küçük ayrıntıları gözden kaçırmamamız gerekiyor, çocuklar kadar şen olabilmemiz için..

Hepinize günaydın :)

İçinizdeki çocuğu mutlu ettiğiniz bir güne açılsın sabahınız :)

Benzer yazılarım

32 Yorum yap

  1. Günaydın.Çok güzeldi.Bizim gibi karı kartpostallardan seyredenler için muhteşem görüntüler.Video için çoook teşekkür sizin kadar eğlendim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de özlemiştim kar Ayşe. Zaten oradakilere de bu çizmelerimi giymek istiyorum, aldım alalı rafta duruyor dedim, çok güldüler :)

      Sil
  2. Videoları izlerken oradaydım sanki, elinize sağlık mutluluğunuz daim olsun ve bu mutluluğu bizlerle paylaştığınız için ayrıca teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seneler önce Nadal ile Federer'in bir videosunu seyretmiştim Adam Mutlu. Bir reklam daha doğrusu maç duyurusu videosuydu, ikisi gülmekten bir türlü çekememişler. Linkini veririm bulursam. O gün onları seyrederken o kadar güldüm ki, gülümsemenin bulaşıcı olduğunu fark ettim. Bu videoları da o yüzden ekledim :D

      Sil
  3. Kahkahanı severim senin:) Ne kadar eğlenmişsiniz. Enerjiniz taa oralardan bize geçti canım, hayırlı cumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlendik Sevinç :) Soğukta evden çıkmamayı da tercih edebilirdim ama o zaman içimdeki çocuğa hiç şans vermemiş olurdum, değil mi :) Sana da hayırlı cumalar canım.

      Sil
  4. günaydın Handan:)))) güne güzel ve neşeli başladım sayende
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Çenebaz :) Gülümsetebildiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  5. Günaydın :)))
    Kahkahanı yerim senin :))) Sabah sabah bende seninle kahkaha attım...
    Metehanı okuduyunca nasıl kaydığınızı çok merak ediyordum ve gerçekten de harika birşey bu :)))
    Neşen bol olsun arkadaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle sakin gülebilen biri olamadım ki hiç Şebnem :) Hepimizin neşesi bol olsun canım :)

      Sil
  6. Çok güzel, mutluluk doldu içime, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim öyle hissettirdiğime Evde Yazar :)

      Sil
  7. Ay benim de kayasım geldi. Yüzünüzden gülümseme hiç solmasın, harikasınız.
    Ağacın yanından geçerken siz de de, Metehan da da korkmadım değil, çarparsınız diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha ben de korkmadım değil İstanbul Hanımefendisi, her defasında bu sefer kesin çarpıyorum dedim :)

      Sil
  8. Ne güzel eğlenmişsiniz. Orda olmak istedim bir an...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlendik gerçekten de Anne Güncesi, arada lâzım böyle kaçamaklar :)

      Sil
  9. Kahkahalarin eksik olmasin hayatinda, hep boyle cocuk kalsin ruhun Handannnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiin Mevlüde :) Hepimizde kalsın o çocuk ruhtan bir parça :)

      Sil
  10. Orada olup, sizinle beraber kudurmak isterdim. Bu arada çok tatlı kahkaha atıyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ata da çok eğlenirdi Burcu, ne güzel olurdu :) Kahkahalarım arada evdekileri zıplatsa da, sessiz modu yok hiç. Teşekkür ederim :)

      Sil
  11. Ne güzel fotoğraflar Handan. Gülen, mutlu, eğlenen insanların fotoğraflarına bakmak bile insana mutluluk veriyor. Farkında olmadan gülümsedim bakarken. Günaydın sanada:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sabah sabah gülümseyelim istemiştim Kadriye, başarmışım :) Günaydın canım :)

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. Blog yazarını şımartmayalım Sevda :D

      Sil
  13. Nasil eglenceliydi!:) Tekrar tekrar izledim, yüzümde kocaman gülümseme var hala, cok tesekkürler Handan'cim:)

    YanıtlaSil
  14. Harika görünüyorsunuz :)) çocuklarla bir ne güzel eğlenmişsiniz :)) ALLAH mutluluğunuzu daim etsin <3

    YanıtlaSil
  15. Maşallah, çok güzel fotoğraflar. Kar'ın en sevdiğim hali :) İçindeki çocuğu yaşatanlara ne mutlu o zaman Handan Hanımcım.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçimizdeki çocuğu hep yaşatalım, benden de sevgiler :)

      Sil