Festival Günlüğüm /3

Nisan 12, 2016

Dün akşam sinema oldukça boştu.  Doğrusu elimde kalan gelemeyen arkadaşımın biletini nasıl satabildim ben de bilmiyorum. Biletimi alan beyfendiye iki lira para üstünü veremedim, biz parayı bozdurana kadar nereye kayboldu bilmiyorum.  Film sırasında yanımıza da oturmadı. Ak sakallı dede falan mıydı,  hahaha :)


Film festival filmine benzemediği için mi yoksa maç olduğu için mi rağbet görmedi bilmem ama ben çok sevdim.

Zoraki komşu, bir kaç aylığına minivanını bir yazarın kapısına park edip 15 yıl orada yaşayan kadın ve yazar üzerine. Kitabı da varmış ben okumamıştım. Ve hikâyenin çoğu gerçek diyor filmin başında ki gerçekten yaşanmış bir olaymış :)

Vizyona girerse kaçırmayın derim, çoğunlukla eğlenceli ve komik bir filmdi:)

Merak edenler postere tıklasın :)

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. İnşallah vizyona girer.Kariyeri kuvvetli oyucular.Günaydın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Girer diye düşünüyorum Ayşe. Günaydın sana da :)

      Sil
  2. Konusu zevkliymiş, izlemek lazım :)
    Hoş ben hala senin geçen sene gittiğin festivalfilmlerini de izleyeceğim :))
    Günaydın Handancım bu arada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa, izlemedin mi onları hâlâ Şebnem, bak çok birikiyorlar bu senekilerle birlikte :)

      Sil
  3. selamlaaarr,

    gerçekten, sinemaya gitmeyeli, hatta evde bile açıp film izlemeyeli o kadar uzun zaman oldu ki, bu postlara çok özeniyorum :) :(

    bana da filmli günleeeeeerrr....

    sevgiler ;))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh, hayatının film çevirirken izlemeye gitmek için zaman bulamamak normal Pınar, artık baş başa gidersiniz :) Darısı başına diyeyim :)

      Sil
  4. Kesin izlerim ben bu filmi ilk gördügüm yerde:)

    YanıtlaSil
  5. Ben boş sinema salonlarını daha çok seviyorum,çok bencilce ama daha az gürültü ,daha az sinir olma demek çünkü :)) ve ben de seviyorum bu tarz filimleri..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu festival filmlerinde izleyiciler çoğunlukla teyzeler oluyor ve onları izlemek de başka keyif veriyor Nuray, bazen sırf izleyicileri kendime yakın bulduğum için mi gidiyorum diye düşünüyorum :)

      Sil