Mutluluk Bulaşıcıdır - Mim :)

Eylül 01, 2015


Sevgili Olur Gider'in bloğunda gördüm, hemen kendimi mimledim :) Gerçi paket yollamada hakkıyla elde ettiğim kötü bir şöhretim oldu ama ekim sonuna kadar bunu yollarım diye düşünüyorum :)

Sadece yukarıda yazılan şeyler kabul ediliyormuş, başka ekstradan hiçbir şey konulmayacak.

Haydi bakalım, hepinizi mimledim ben de :)

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Ne güzel!
    Yazdım hemen akıl defterime :)
    Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen çok seversin böyle şeyleri Tülin :-) Bu sene neler yapacaksın diye bekliyorum :-)

      Sil
  2. Cok sevinecekler ! Oyle cok sevinecekler ki!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde bunlardan var ama gidip cicili bicililerine bakacağım Olur Gider :-) Teşekkürler haber verdiğin için :-)

      Sil
  3. çok güzel Handan bayılıyorum böyle şeylere. Geçen sene Van'daki bir okul için yaptık, duruda çok mutlu olmuştu. Daha bugün okul alışverişimizi yaptık aldıklarımdan ayırıcam ve en kısa zamanda göndericem İnşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minicik bir şey ama ne çok işlere yarıyor Sevinç :-) Çocukları gülümsetelim :-)

      Sil
  4. Ne güzel bir paylaşım bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de gördüğümde aynı şeyi düşündüm Nesrin :-)

      Sil
  5. Güzel düşünmüşler, çocuklar nasıl sevinir kimbilir :)

    YanıtlaSil