¤¤¤

Eylül 09, 2015


Telefonumdaki eski fotoğraflara bakarken buldum bunu. Üç sene önce yine böyle bir eylül sabahı çekmişim.

Gökkuşağının altından geçelim, savaşlar barışa dönsün. Bencillikler paylaşmaya, düşmanlıklar dostluğa, ayrılıklar kavuşmaya dönsün.

Elele verip gökyüzüne ulaşalım birbirimizin kuyusunu kazacağımız yerde.

Bu güzel dünyanın herkesi kucaklayacak yeri var..

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. 'Elele verip gökyüzüne ulaşalım birbirimizin kuyusunu kazacağımız yerde. '
    Çok güzel bir dilek ama her yeni gün gelen haberlerden sonra , Dünya yaşanamayacak kadar çirkin bir hale dönüşüyor ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma Gri Lady, nasıl bu kadar çirkin oldu insanlık. Ya da hep böyleydi de sayı arttıkça mı iyice belirginleşti.

      Sil
  2. Gerekli tek şey tamda böyle bir yürek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yüreklerin birleşmesi lâzım Sevinç..

      Sil
  3. Gözlerini kin ve nefret bürür bazılarının..Gökyüzünü göremezler bile.

    YanıtlaSil
  4. Yürekten katildim Handancim. Fotograf bir harika, sen de öylesin.

    YanıtlaSil
  5. Ah , yayinla tusuna bastiktan sonra farkettim, cift gökkusagi var sanki :) Cift harika :)

    YanıtlaSil
  6. iyi dileklerimizin filizlendiği günlere..
    şahane bir fotoğraf :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa sürede gerçekleşsin dileklerimiz Bahar :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Nasil harika bir foto olmus bu yaa.......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefonla çekmişim, unutmuşum sonra da Ayşe. Ben de çok sevdim :)

      Sil