Bu Sabah Gökyüzü :)

Eylül 16, 2015


Günaydın. Rengârenk bir güne açılsın sabahınız :)

Benzer yazılarım

24 Yorum yap

  1. Günaydın Handan, günaydın Prenses :))

    YanıtlaSil
  2. Günümüz Aydın olsun Handan kötü haber olmasın artık .....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kara gün kararıp kalmaz
      Hele sabreyle sabreyle
      Hangi akşam sabah olmaz
      Hele sabreyle sabreyle

      Sabırda vardır keramet
      Sabreden bulur selamet
      Bu yolda yok bir felaket
      Hele sabreyle sabreyle

      Gam çekip etme vaveyla
      Mecnun'u bekledi Leyla
      Kulunu unutmaz Mevla
      Hele sabreyle sabreyle

      Basma cahilin izine
      Gitme şeytanın sözüne
      Bak Ruhsati'nin gözüne
      Hele sabreyle sabreyle

      Demiş Ruhsati. Ben de kendime bunu tekrarlıyorum Sertaç.

      Sil
  3. Sabahın ilk saatleri..Serin, güzel kokan.
    Günaydın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Şenay. Sabahın ilk saatleri umut barındırıyor :)

      Sil
  4. Uzun bir aradan sonra merhaba Handacım, Allah kavuştursun ne ara büyüdü bu çocuklar bu kadar? Ama hızlıca yazdıklarına bakınca hem sizi hem onu tebrik ettim. Hangi program dahilinde gitti beni kısacık bilgilendirebilir misin? Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Gülçin :)

      Çocuklar çok hızlı büyüyorlar değil mi :) Metehan'ın okulunda "ise world"ün bürosu açılmıştı, onlar aracılığıyla gönderdik.

      Sil
  5. Günaydın Handan :)
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  6. Ayy gec mi kaldim yoksa herzamanki gibi.... günaydin Handan, günaydin kizlaaar, günaydin Türkiyeem!)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok geç kalmadın :-)

      Günaydın Ayşe :-)

      Sil
  7. Gökyüzü çok güzel, eline sağlık:)
    tv antenleri, çarpık yapılar ise bu güzelliği bozuyor değil mi? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman hiç sorma Müjde, fotoğraflardan onları silmeye çalışmaktan bıktım artık ben...

      Sil
  8. günaydın,
    gökyüzü umut vaad ediyor.ona inanmalı mıyız?
    karanlıktan aydınlığa varıyor hergün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda Sertaç'a verdiğim cevaptaki şiire inanmalı Mızıka. Kara gün kararıp kalmaz...

      Günaydın :)

      Sil