Benim İşim Bitmez Anacım

Aralık 23, 2014

Çünküüü, yapmam gerekenlerin arasında abuk işlerle bol bol iştigal etmekteyim de ondan.

Dün akşam önce eldeki yılbaşı kartları bitip de yenilerini ben beğenmediğimden ev ahalisini toplayıp kart yaptırdım:-)

Tabi bu arada sabahtan beri düzelttiğim masanın tekrar dağıldığını söylememe gerek var mı bilmem:-)

Sonra internette rastlayıp hoşuma giden bu meleklerden yaptım.


Partide herkesin tabağına bir tane koymayı düşünüyordum ama üç tanesi yetti şimdilik. Bilmiyorum belki sonra yeniden yaparım:-) (angels paper plate diye aratırsanız çıkıyor şablonu:-)

Şimdi kalkıp yürüyüşe gidiyorum. Derin derin soğuk havayı içime çekip ağaca çiçeğe gülümseyeceğim.

Napalım bizim ev böyle dağınık . Düzgün dursun diye ekstra enerjim yok, ben o enerjiyi dağıtma kısmına kullanıyorum :-) ( Tek sorun benim dağınık ortamda mutsuz hissetmem, o da olmayaydı, iyiydi)

Herkese günaydın :-)

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. Sabah şerifleriniz hayırlı olsun efendim ! Evde kalınca bende öyle oluyorum, ama ev dağılmasın diyorsan hiç bir faliyet yapmamak gerek evde, ne yapcaz yani , heykel gibi mi bekliyelim Handancım :) iyi yürüşler !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayne öyle Eda, kirlenmek güzeldir:-) ( Temizleyen başkası olsaydı daha güzel olacağıdı ama neyse:-)

      Teşekkürler canım, çok iyi geldi yürüyüş, şimdi sıcacık çayla ısınma zamanı:-) Günaydın:-)

      Sil
  2. Günaydın Handan. Aynı dertten muzdaribim ben de. Temiz ama dağınık bir evim var. Neyse pis ve dağınıktan iyidir öyle değil mi? :))))

    YanıtlaSil
  3. günaydınnnnn. bırak dağınık kalsın:))))))))
    çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :-) :-) Kalıyor zaten Çenebaz:-) Düzeltince de hemen eski haline getiriyorum :-)

      Sil
  4. İşler böyle olacaksa hiç bitmesin, harika görünüyor melekler :)

    YanıtlaSil
  5. Günaydın Şenay:-)

    Kâğıt tabaktan Nesrin. Neler buluyor insanlar:-) Benimkiler biraz özensiz oldu ama yine hoşuma gitti:-)

    YanıtlaSil
  6. Kizima yapayim bu meleklerden.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olur Mehtap :)

    YanıtlaSil