Ay Daha İlk Günü Bitiremedim...

Temmuz 25, 2013

Üstelik de oraya vardığımızda öğleden sonraydı... Hızlı bir ilk günü bitirme yazısı yazayım...

 
Guinness Dünya Rekorları Müzesi kapanmış olduğundan dünyanın en uzun adamı ile fotoğraf çektiriyoruz sadece. ( 22 yaşında ölmüş canım ya, insan hüzünleniyor bunu öğrenince.. )


Lego mağazası da kapanmış.

 
Söz yarın geleceğiz Bilgiç...


Vikingler her köşede :)




 Çeşmelerin hemen hepsine bayıldım desem yalan söylemiş olmam...


 
Bu termometre de fotoğrafının çekilmesini hakkediyordu doğrusu...
 

İşte ufukta Tivoli Bahçeleri gözüktü... Saat de ona geliyor. Otele dönmeden önce buraya da bir göz atabiliriz her halde...


Aslında öyle bir kaç saatte gezilecek bir yer değil burası ama biz sadece kısa bir tur atmak için girdik. Bu saatte açık başka yer de kalmadı zaten. İşin komiği ne biliyor musunuz ? Saat altı gibi her yer kapanmaya başlıyor oysa havanın kararmasına neredeyse daha beş saat var :)


Tivoli'nin kendi web sayfası şurada. Hem kocaman bir lunapark, hem bahçe, hem yemek yerleri, konserler ve etkinlikler de var. Doğrusu gün boyunca görmediğimiz kalabalığa burada rastlıyoruz, herkes buradaymış demek :)


Park 1843 de açılmış, en eski ikinci eğlence parkıymış. (Bknz)





Hava karardıkça romantikleşiyor :)


Bu roller coastera  bilet aldık sadece (O da yüz lira tuttu neredeyse, pahalı diyorum şehir..) ama elimizdeki çantalara bakınca erkeklerimi yolladım ben aşağıda kaldım. Sanırım hayatımın geri kalanında "Anne sen ona binmedin bak..." la başlayan bir milyon cümle duyacağım... Zaten orada sımsıkı sarıldığım çantaları Legoland'de bırakmadığım yer kalmadı o ayrı :)




Evet evet saat gece yarısına yaklaşırken, hava karardı, biz de otelimizin yolunu tuttuk nihayet.. İki sokak ötedeydi neyse ki :)

Yarın gezecek daha çok yer var, dinlenmek gerek....

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Handaaan! Inanamiyorum, bu daha ilk gün müydü? :D

    YanıtlaSil
  2. ben inanıyorum :)
    zira eğer kapalı olmasa idi ,diğer yerlerin de şansı olmadığını bile düşünüyorum ,
    any

    YanıtlaSil
  3. Evet biraz gezmeyi abartmış olabilirim sanırım Evrencim :)

    Kesinlikle Any :)

    YanıtlaSil
  4. Legoland resimlerini sabırsızlıkla bekliyorum, nerdeyse 7-8 yıl önce gitmiştim tivoli gerçekten doğru düzgün eğlenmediğim için içimde kalan bir yer oldu. Legoland'di de görememiştik o nedenle sizden heyecanla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Legoland fotoğraflarını nasıl azaltacağımı düşünüyorum Donkişot, hepimiz hayran olduk oraya .

    YanıtlaSil
  6. Fotoğraflar harika,bayıldım.

    YanıtlaSil
  7. Bilmiyorum kaç bin poz çektiğimi, kendimden geçiyorum fotoğraf makinasıyla Sevdacım :)

    YanıtlaSil