Küçük Ayrıntılar

Kasım 04, 2012


Bu sulama kabını ne zamandır beğeniyordum ama gereksiz olduğunu düşündüğümden almıyordum. Geçen gün % 50 indirime girdiğini gördüm. 9 TL gibi birşey olmuş. Alsam mı almasam mı diye düşünürken mevcut sulama kabımla 10 seferde çiçekleri suladığım aklıma geldi.İhtiyacım vardı yani :D




Eeee, buna kesinlikle ihtiyacım yoktu ama dayanamadım. Belki içine çiçek dikerim, belki başka birşey için kullanırım. Henüz karar veremedim.


Bu küçük afacan bardakta yaprak üstüne yaprak veriyor. Sanırım dikilmeyi hak ediyor. Arka balkonda kocaman bir hanımeli görür gibiyim şimdiden :D


Kış yaklaşıyor. Artık balkonuma çiçek dikme zamanıdır. Dün Can almış bunları. Henüz vaktim olmadığı için saksılara dikemedim ama şu görüntünün güzelliğine bakar mısınız :)

Herkese günaydın.

Benzer yazılarım

0 Yorum yap