Bizim Metos'un Sınav Halleri

Kasım 11, 2012

Sınav kâğıdının en sonunda öğretmenin notu :
 
Başarılar dilerim
(Sınav çok kolaydı)
 :-)
 
Cevap kâğıdının sonunda Metehan'ın notu:
 
Teşekkür ederim.
(Hiç de bile)
 :-)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. :)))))))))))
    Bu arada yukarıdaki resimleri de iyi ki çekmişsin, ellerine ve kamerana sağlık

    YanıtlaSil
  2. Hah hah ha :)
    Metehan'in ögretmeni olaydim :)

    YanıtlaSil
  3. Mutfaktan günbatimina yorum birakilamiyor. Cok güzel oldugunu buradan belirteyim :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Çenebaz. Bilgisayarım günbatımı fotoğraflarıyla dolu ama hâlâ çekiyorum :D

    Metehan'ın gün içerisinde beni gülümsettiği o kadar espriler var ki Evremcim, ama hep unutuyorum. Bu sefer anlatır anlatmaz yazdım, ben öğretmeni olsam çok hoşuma giderdi :D

    Yukarıdaki fotoğrafları dün hazırlamıştım, onun için yoruma kapalı kalmış, düzelttim :D Beğendiğine sevindim :)

    YanıtlaSil
  5. :) Dana oldular biraz ama :)

    YanıtlaSil