Bizim Evin Bilgiç Halleri

Kasım 27, 2012


Fotoğraflara bakarken buna rastlayınca gülümsedim :)

Bu bizim ünlü repliğimizin fotoğrafı.

Gördüğünüz küçük afacan, sahilde bulmuş olduğu bu oyuncaklarla oynamaktadır. En sonunda oyuncakların sahibi gelip almaya çalışır. Ne der insan ? "Vermem, olmaz, hayır" falan gibi şeyler değil mi?

Bizimkinin cevabı aynen şöyle:

"İstemiyosun, istemiyosuunnn..."

Ha ha :D

Şimdi Can'la ben ne zaman fikir ayrılığına düşsek hemen başlıyoruz:

"İstemiyosun, istemiyosunnnn "

Not : Allahım ne çabuk geçiyor seneler. Güya tatlarını çıkarta çıkarta büyütüyorum ama yetmiyor sanki. Oy yumururum ben seni.


Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Hahaha jedi mind trick gibi. İstemiyosuuunn :D

    YanıtlaSil
  2. Şartlandırıyor ne güzel:))))))))

    YanıtlaSil
  3. Secret yapıyor oğlum :)

    YanıtlaSil
  4. Bebeklik ve minik hallerini çok özlüyorsun değil mi? Benimki de 21 aylık ve ben daha şimdiden ilerde büyüyünce ne yapıcam, çok özliycem bebekliğini diye şimdiden üzülmeye başladım bile...

    YanıtlaSil