Bahisleri Alalım :)

Kasım 13, 2012

Bloğun en alt kısmına istatistikleri ekledim. Şu an itibariyle 87480 gözüküyor.

Ayın kaçında 88888 olur, var mı tahmini olan?

Bilene küçük bir sürprizim olabilir :)

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. 17 Kasım 2012. Ama saat 24'e kadar yani 18 Kasım'a geçene kadar.

    YanıtlaSil
  2. 24 KASIM gibi hesapladım ama. Eğer hesaplayıcın 1 giren IP numarasını aynı gün içinde tekrar girse dahi sadece 1 giriş olarak görüyorsa benim hesabım ona göre yapıldı.

    Öbür türlüyse yani aynı gün içinde her girişini sayıyorsa o zaman olmuyor. Çünkü bloglarına bu tür hesaplayıcıyı ekleyenler var. Yani ben örneğin birinin bloğuna giriyorum. o gün henüz bir şeyler yazmamış mesela. Aynı gün içinde acaba yazdı mı diye 4 defa bakıyorsam eğer, o hesaplayıcı 4 girişimide hafızaya alıyor. Ben kendi bloğuma bu tür hesaplayıcı koymadım mesela. Aynı gün içinde bir IP den 10 defa da girilse bloğuma o gün için 1 giriş veriyor.

    YanıtlaSil
  3. Çenebaz senin dediğin çıkacak gibi gözüküyor:)

    Ebruli, şu anda baktığım bloğun istatistikleri, sanırım o her girişi sayıyor, bir tek kendiminkileri iptal edebiliyorum o kadar.

    YanıtlaSil
  4. Ay çıkmayacak gibi gözüküyor yazacaktım Cenebaz , şimdi fark ettim hatalı yazdığımı :)

    YanıtlaSil
  5. Şu anda 88900 olmuş arkadaşlar :)

    YanıtlaSil