Kitap Alması Iyi Hoş da

Kasım 23, 2012

Sonra onları koyacak yer bulması zor iş.

Dün çocukların odasında raflarla boğuştum.

Ama sıkıntılı bir insan olup odada en fazla 10 dakika geçirebildiğimden bitmedi tabi.



En son kitaplıklar bu haldeydi. Ama...


Yerdekileri falan nereye koyacağımı daha bulamamıştım.

Bakalım bu gün bitecek mi..

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Handancım kitap gibi malın olsun boşver, ben vitrin takımıma göz koymuştum bir ara, araya kalın raflar koyup bunu cam kapaklı kitaplığa mı çevirsem acaba diyordum ki gidip TV ünitesi taksidine girdim :))

    YanıtlaSil
  2. Temel Britannica'ları yolla gitsin :)

    YanıtlaSil
  3. Benim vitrinin yarısı kitap Gülçincim:)

    Aaa, onları kullanıyoruz biz Gece, ödevleri için birebir , internette aramak zahmetinden kurtarıyor. Herkese tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil