Kendime Not

Temmuz 17, 2012

Kendime Not diye aklına gelenleri bir yere not al, bak yine unuttun buraya yazana kadar...

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Valla yas ilerledikce mi oluyordur nedir... elimde hep bir kalem ve bir not defteriyle dolasmam lazim geldigini düsünüyorum artik.

    Ya günlerdir evde birsey eksik, markete gidince alayim, unutmayayim diyorum, iki kez ciktim markete ve herseferinde baska seyler aliyorum, o seyi almadan geliyorum. Evde " yaa tüühhh, yine unutmusum bak" diyorum. Yani yuh artik bana!:)

    Ama isin kötüsü, not almayi da unutuyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Aynen Ayşecim, B vitamini mi alsak ne yapsak ?

    YanıtlaSil
  3. Yok yok onun yaşlılıkla alakası yok ,yani yaşlı felan değiliz :)

    ben 20 yaşında da böyle idim , ama sanırım benim ki zor görülen bir tür :) (ders sırasında hocanın ne dediğini sana sormamdan anlaman lazım)

    Senin ki tamamen birçok şeyi aynı anda düşünmedir büyük ihtimal ,

    any :)

    YanıtlaSil
  4. Kesin öyledir Any :) Evde kendi kendime ne düşünüp duruyorsam? Acaba ütüyü önce yapıp da yemeği mi sonra yapayım yoksa balkonu yıkayıp da.... Ha ha ha.

    YanıtlaSil