Bizim Evin Erkekleri

Temmuz 19, 2012



Yemek yerken sofraya getirdikleri ketçap şişelerinin,
Dolaptan çıkarttıkları soğuk suların,
Kapının önünde bıraktıkları ayakkabıların,
Eve gelir gelmez başlarından fırlattıkları şapkaların,
Yere attıkları kirli çorapların,
Film seçmek için hepsini döktükleri dvdlerin

yerlerine kendiliğinden gittiklerini düşünürler.

Yıllardır inatla hepsini teker teker gösterip söylesem de, hatırlatıp kaldırtsam da itinayla aynı şeyi düşünmeye devam ederler.

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. oooyyy oy!
    any :)

    YanıtlaSil
  2. Bizimkiler de aynısını düşünüp, uyuluyorlar:((((

    YanıtlaSil
  3. bencede erkek olmanın dayanılmaz özgürlüğü bu olsa gerek...

    YanıtlaSil
  4. Nasıl bir şeydir anlayamıyorum ben :D

    YanıtlaSil
  5. valla hoş birşey olsa gerek :)) dağılmaca , yayılmaca , karışmamaca gibigibigibi :DD

    YanıtlaSil
  6. bir kere hiç dokunmamıştım eve , ama gerçek anlamda ,
    O ev yaklaşık bir hafta o şekilde durdu , çorp, cd, bardak, kıyafet, ayakkabı ne varsa , ne dağıtılmış ise , haftasonunda çeşitli homurdanmalar gelmeye başladı, ev çok dağınık denmeye başlandı , ben de kendi dağınıklığımı topladım, bir baktım arkamdan teker teker yerine gitmeye başlamış dağıtılanlar ,
    kısaca kızlar onlara bu rahatlığı veren bizleriz ,maalesef,
    any :)

    YanıtlaSil