Kek

Temmuz 13, 2012

Geçen akşam benim Bilgehan oğlum yine ağabeyiyle oynamayıp mutsuzken (O sıradaki hali için mutsuz biraz hafif kaçıyor ya neyse:) assoliste bağlamışken diyelim ona "Hadi sen bırak bunları da benim canım çok kek istiyor bir kek yapsana bize" dedim. "Ama ben yapamıyorum ki" gibilerinden ağzının içinden mırıldansa da mutlulukla mutfağa gitti. Benim salondan söylediğim malzemeleri çıkarttı yerlerinden. Zaten daha önce birlikte yaptığımızdan söylediklerimi kolayca yaptı.Sadece yumurtanın bir tanesini kırmasına yardım ettim o kadar.

O sırada fotoğrafını çekmemişiz ama fırından çıktığında kekin fotoğrafını da çekti güzelce.

 

Yediğimiz en lezzetli kekti :)

Hımmm.

Ellerine sağlık Bilgehan .

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. Valla ilerde evlenecegi kiz yasadi Bilgehan'in...ohhh süpermis:) Aferin ona ve ellerine saglik. Kek gibisi var mi ya... misss gibidir. Hele bir gün dinlenince daha da severim:)

    YanıtlaSil