Deneme

Temmuz 28, 2012

 Bu bebek yeni :). Aldığım küçük makinalar beni hiç tatmin etmediğinden (Kaç tane aldığımı bilmiyorum valla:) epeydir yanımda kolay taşıyabileceğim ama güzel fotoğraf çeken bir makine  istiyordum, nihayet kavuştum.

Tabi makina alınınca hemen deneme çekimleri başlıyor. Sonuçlar hiç fena değil. Şimdiden Eylül ayında gitmeyi düşündüğüm küçük gezide çekeceğim fotoğrafları düşündükçe heyecanlanıyorum :)


 Akşam sefamız hızla büyüdü. Bütün balkon bununla kaplı olsa ne güzel olur modundayım şu sıralar.


 Ne topladıysan içine at kâsem :) Narlar geçen sene bahçeden topladığımız ekşi olduğundan pencerenin önünde kurumuş narlar. Kozalaklar falan hep sağdan soldan toplayıp getirdiklerimiz. Sadece çam yaprağı gözükenler hediye paketi süsüydü :)


Şu sıralar elimden düşmeyen oyun :) Bitti gerçi ama sıkıldıkça daha da yüksek puan almaya çalışıp duruyorum.


O kadar çamaşırla haşır neşir olunca işe biraz keyif katmak lâzım. Tchibo sağ olsun :)


Menekşe de coştukça coştu :) Diğerlerini kıskandırmaya çalışıyorum şimdilerde, onları da açtırmak için :)

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Daha dün Erkan'la bunun muhabbetini yaptik. Söyle güzel fotograflar ceken bir makina almak lazim dedik, ne güzel fotolar cekilebileceginden konustuk falan... Kesinlikle hemen fark ediyor kalite. Harika görünüyor hepsi. Oyyy, menekseye bayildim!

    Hayirli olsun, güle güle kullan Handan'cim, bol bol resimler cek, biz de nasiplenelim:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Ayşecim :)

    YanıtlaSil
  3. O kadar G12 alin dedik. 1 sene reklamini yaptik.
    Gene farketmemis:)

    Kursad

    YanıtlaSil
  4. Ondan bulamamış Kürşadcım, ho ho ho, nasılsa artık :)

    Ben de pek seviyorum mandallarımı Pia :)

    YanıtlaSil