OYUN

Kasım 11, 2010

Eskiden çok oyun oynardık burada. İstop bile oynamışlığımız vardır :) (Bakınız şuraya )

Yok, bugün o kadar yormayacağım sizi.

Oyunun konusu şu:

Başını kaldır ve bak etrafa, gördüğün ilk güzel şeyi paylaş bizimle...

Kafasını kaldırıp birşey göremeyenleri pencereye alalım :) Camı açıp derin nefes alarak güzel bir şey seçsinler dışarıdan bizimle paylaşacak.

Hadi, bekliyorum bak.

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Dur önce ben yazayım ne gördüğümü:

    Kalemlerimin durduğu kalemlik. Kırmızı, kareli, şirin birşey.

    YanıtlaSil
  2. Dersten çıktım ve cafeye geldim . Bilgisayarımı açtım , yazını okudum ve kafamı kaldırdım . karşımda deniz gördüm . Masmavi , sakin :))

    Gel , kahveler benden :))

    YanıtlaSil
  3. yazından sonra ben de başımı kaldırdım koltuğun yastığına koyduğum yegane yeğenimin yeleği duruyordu. erkek ya o sebepten lacivert, önü fermuarlı. gülümsemem için var olması yeterli o minik adamın:))

    ama özii aşkolsun bizi hiç çağırmıyorsun kahveye küstüm:((

    YanıtlaSil
  4. Gel Katrecim aşkolsun ne demek :))

    YanıtlaSil
  5. Ben kafamı kaldırıp etrafa bakarken, kirli camları gördüydüm :) Tabi ardından temizliğe daldım, kahveyi kaçırmamışımdır umarım kızlar :D

    YanıtlaSil