Kitap Fuarında

Kasım 04, 2010

Bir kitapçı dükkanım olsun, küçük, şirin. Elimin altında kitaplar. Bir yandan okuyayım, bir yandan gelenlere önereyim . Kitap kulübü kurayım okunmuş kitaplardan. Paylaşalım okuduklarımızı.

Bütün kütüphanesindeki kitapları yanıma yığmış bir gün babam. Raflarda kalan son kitapta da gözüm kalmış :) Bugün de aynı öyleydim, hangi kitaba el atacağımı şaşırdım. Ağzım kulaklarımda dolaştım.

Başka bir yerde olsam, o kalabalık ve gürültüye hayatta dayanamaz kendimi dışarı atardım ama orada umursamadım bile. Gözüm sadece kitaplardaydı çünkü :)


Fotoğraf: Kitaplar ve kitap kurtlarım :D

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. oooo kitaplar alınmış:))n'olursun beni de yanına yardımcı al handan:))

    YanıtlaSil
  2. Gel Katrecim gel, açalım bir kitapçı, oh :)

    YanıtlaSil
  3. Hımm..kitaplar iyidir,keyiflidir,
    gereklidir...Ama ben o kocaman olmuş yakışıklı kitap kurtlarına takılı kaldım:)

    YanıtlaSil
  4. :D Çok çabuk büyüyorlar sanki :)

    YanıtlaSil