Haftasonu

Kasım 01, 2010

Pazartesi yeniden :)

Uzun süredir göremediğimiz arkadaşlarımızı gördüğümüz keyifli bir hafta sonu geçirdik. Selma, Başak, en kısa sürede yine buluşalım arkadaşlar :)

Bu arada canımın içi bir arkadaşım da evlendi bu haftasonu. Ne yazık ki gidemedim yanına. Sürekli rüyama giriyor o yüzden. Çünkü ben evlenirken elinde saç spreyiyle gelen oydu , hazırlanırken heyecanımı paylaşan. Günsu , canım, tam yakınlaşıyoruz diye sevinirken, şimdi de sen uzaklaşıyorsun . Umarım çok mutlu olursunuz. Kocaman öpüyorum seni.

Bloğuma bayrak asarken Metehan da heveslendi yazmaya. Ona da bir blog açtık haftasonu: Mete99 Yılanlar ve canavarlardan korkmayanlar buyursun, hevesle okunmayı bekliyor :)

Bizim yakada son haberler bunlar. Bugün perde siparişi de verebilirsek eve yerleştik sayılır.

Herkese günaydın. Tatlı sürprizlerle dolu bir haftaya açılsın sabahımız...

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. tamam açılsın ,bekliyorum
    any

    YanıtlaSil
  2. :D Hadi bir ara bana gel de bak harika sürpriz olsun :D

    YanıtlaSil
  3. canım benim bizim için de harika bir haftasonuydu... yine harika bir kahvaltı ve harika bir dostluklaaa keyifle geçirdik günümüzüüüü... yeniden hoş geldinizzzz çokkk mutlu olun bu şehirdeeeee....seni seven bir dostttt.....

    YanıtlaSil