Balkon Keyfi

Kasım 09, 2010



Asla bencil değilimdir, bu güzel keyfe ortak olmak isteyen gelsin :D

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Oohhh! Çay da var mı yanında? :)

    YanıtlaSil
  2. Handanım olmayan kapluşları mı kıskandın canım :)))

    YanıtlaSil
  3. He canım, kıskanırım ben, ilgi isterim sürekli :D

    YanıtlaSil
  4. hee farkettim :)) seni seviyorum handanım :)

    YanıtlaSil
  5. Benim ki akşam keyfi olacak bu saatte ama?:)Sefan olsun Handancım:)

    YanıtlaSil
  6. benim ki de gece keyfi:))ben de seni kıskanıyorum handan yaa...napıcaz?

    YanıtlaSil
  7. Ben de seni seviyorum Öziicim :)

    Gel Banu gel, akşam keyfi de güzel olur :)

    Gece de uyar Katre :) Ben elime çay fincanımı ne zaman kapsam atıyorum kendimi balkona zaten. (Bir de sigara falan içiyor olsam hiç çıkmam her halde:) Bu arada kıskanmana gerek yok ki benim balkonum senin balkonun canım :)

    YanıtlaSil