Partiden

Ekim 25, 2010

Partimiz "Neşeli Ayaklar" dı çünkü sevgili Eylül onlarla dans etmeyi çok seviyordu. Biz küçüktü, anlar mıydı diye düşüne duralım kesme biçme faaliyetlerinde büyük bir hevesle yer alarak hepimizi utandırdı :D (Fotoğrafta kendisi pembe penguen maskesini keserken görüntüleniyor :)

(Tabi kızlarla dolu bir partiye sadece iki pembe penguen maskesi yaparak gitmek benim hatamdı :D )




Biz en çok bu şirin tipleri beğendik yaptıklarımızdan.

Ne yazık ki ben fotoğraf makinamı götürmediğim için daha fazla fotoğrafım yok. Yoksa penguen kılığına girip dans ettiğimiz sahneler de güzeldi. Sonra buzdaki penguenler. Eeee, çocuklara alınmış penguen oyununu oynamaya dalmış babalar :)

İyi ki doğdun Eylül :D

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Ferihan DİRİL25 Ekim 2010 19:03

    Sen...
    Harika bir yaratıcısın.
    Senin ile gurur duyuyorum.

    Lütfen!...
    Beni de sıraya alırmısın?
    Çünkü 2014 benim için 3.cü döngünün başlangıcı.
    Çok güzel organize ediyorsun ve çok geniş bir HAYAL DÜNYAN VAR.

    Yaratıcılığının yaşam boyu katlanarak derinleşmesi niyeti ile...
    Ablan

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Ferhan Ablacım. Sen yeter ki iste, tabi ki sana da bir parti hazırlarım:)

    YanıtlaSil
  3. handan harikasın başka bir sözüm yok sana:)))

    YanıtlaSil