Bizden

Ekim 26, 2010

Bu, dün akşam gittiğimiz sitenin parkında keyif yapan oğluşlar. Gerçi ağabey oğluş artık büyümüş, pek fazla ilgilenmedi parkla, topsuz gitmemek gerek.

Bu, onlar parktayken benim seyrettiğim gökyüzü manzarası. Güya fotoğraf çekecektim ama güneş battığı için ışığı kaçırdım.

Bu, öğleyin okula giden oğluş ve babasının balkonumuzdan görüntüsü.

Bu da ben onları yolcu etmek için balkona çıktığımda binbir çeşit ses çıkartarak öten misafir :)

Herkese günaydın...
Güzel bir güne açılsın sabahımız...

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. orda olmak ıstedım...

    YanıtlaSil
  2. Gel Dolunaycım, sen balkon keyfi yap ben de biraz bebek kokusu çekeyim içime , ne güzel olur :)

    YanıtlaSil
  3. Taşınmışsın:)Hayırlı olsun canım,
    sağlıkla,huzurla otur inşallah.
    Manzara gayet hoş görünüyor:)

    YanıtlaSil
  4. Manzaranın uğruna taşındık bu eve zaten Banucum :) Hepimiz huzurla, mutlulukla oturalım evlerimizde.

    YanıtlaSil