Ekim 15, 2010

İnsan içine sığabilmek için bu kadar uğraşmak zorunda kaldığı bir evi neden kiralar?



Bunun için desem :D

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. sığdıysan sorun yok canım iyi günlerde oturman dileğimle...

    YanıtlaSil
  2. Bir tek bunun için mi handan abla:(
    aynur

    YanıtlaSil
  3. :))sığdıramadıklarını at gitsin yaa boş ver ben dar evde attım geniş eve aldım böyle daha rahat;))güle güle otur, güle güle izle:))

    YanıtlaSil
  4. Sadece bu mu yau, ben iki balkonun da hastası oldum ilk görüşte :D

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Öziicim.

    Aynurcum mahalleyi seçme nedenimizi değil evi seçme nedenimizi söyledim canım :)

    Valla ben atmaya ve attırmayanlara da son gücümle karşı koymaya çalışıyorum Katrecim :)

    İki balkon fotoğrafı da gelecek daha sonra Emircim :)

    YanıtlaSil
  6. Peki mahalleyi secmenin nedenini konu alan bir baslik niye acmadin o zaman.

    Uzulme Aynur. Gideris bis:)

    YanıtlaSil
  7. :D Peki bir ara bu konuda uzuuuuun bir yazı dizisi hazılarım Kürşadcım :D

    YanıtlaSil