Tarlaya Ektim Domates :D

Temmuz 07, 2008


Yılın ilk mahsulleri ...

Kabakları saymıyorum onlar habire verip duruyor. Artık internetten kabak yemekleri arıyorum. Neyse geçen gün kabak turşusu tarifi buldum. Ha ha ha, hiç turşu kurmamıştım ama kabaklar bu şekilde devam ederse yapabilirim :D
Herkese günaydın. Tatlı sürprizlerle dolu bir haftaya açılsın sabahımız...

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. haftalarım bu aralar hiçbir şeye açılmıyor desem... bu güzel domatese salatalığa falan ayıp oalcak di mi..?

    YanıtlaSil
  2. Domates idare eder de kabak çok feci alınır valla Joone :)

    Sen de biliyorsun, haftalar arasıra dinlenir. Sonra bir sürpriz yanı başında belirir.

    Çok şiirsel konuştum :) Lâfımın komik gözükmesi gerçek olmasını değiştirmez nasıl olsa di mi?

    YanıtlaSil
  3. Yılın ilk mahsulleri tazecik görünüyor. Afiyet, bal şeker olsun...

    YanıtlaSil
  4. değiştirmez..
    ve artık "iyi" bir hafta lazım bana...

    YanıtlaSil