Temmuz 16, 2008

Elime kâğıt kalem alsam, uzuun uzuun yazsam... Yazmayı bu kadar sevip yazacak birşey bulamamak sinir ediyor beni.

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Klavyene ne oldu canım? :D
    Kesmiyor mu ?

    YanıtlaSil
  2. Bana da oluyor arasira; "çcok seyler yazmak isteyip de yazamama duygusu"...
    Ama aslinda olay sundan ibaret. O anda yzamak istedigim seyler var ama insan her hissettiginide durustce yazamiyor ki!..
    Bazi seyleri de maalesef kendine sakliyor. Belki de senin yasadigin da boyle bir seydir...

    YanıtlaSil
  3. Aynen katılıyorum ebruli'ye...
    Yazarım ama OLAY olur diyor insan :)) vazgeçip içine atıyor sonra...

    YanıtlaSil
  4. Yok yok öyle birşey değil benimkisi. Ben hiç yazamıyorum. Sanki bir yerlerde yazacağım birşey var da ben onu bulamıyormuşum gibi :D

    YanıtlaSil