Davetiye

Temmuz 04, 2008


Doğumgünü partimizin davetiyeleri hazırlandı. Oğluşlar dağıtmaya çıktılar şimdi.

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Çok şirinler yaa benimki de ister şimdi , onunda 17 sinde doğum günü ama ben evde olmayız diye henüz bişi planlamadım....

    YanıtlaSil
  2. ayyy bir yılda kaç kez kutluyonuz siz doğumgünlerini????? Yıllar mı çabuk geçiyor anlamadım ki. Bu bebekler büyüdükçe, biz yaşlanıyoruz. Doğum günü kutlamaları yasaklansın artık. Söylicem Tayyibe! Doğum günü kutlayanları gözaltına alsın.

    Paris Hilton gibisin heee. Devamlı parti veriyon kııııı..:o)

    YanıtlaSil
  3. yaşı uzun olsun, mutlu doğum günleri...


    Handan yaa çok kıskanıyorum seni. Ne çok zamanın var parti vermek için:( bana 48 saat olsa gün yetmeyecek gibi...

    YanıtlaSil
  4. Günaydın kızlar.

    Ozii senin de oğluşunun hoşuna gidecek, güzel birşey bulacağına eminim :)

    Aylinim balım, benim iki oğlum var malum. Yılda iki parti demek oluyor bu da :D

    Teşekkürler Katrecim. Beyfendinin doğumgünü 12 sinde. Takvimden 30 Haziranı kopartmasıyla birlikte Temmuz geldi benim parti hazırlıklarıma başlamalıyız artık diye yanıma koştu :D İnsan niyetlenince vakti bir şekilde yaratıyor :)

    YanıtlaSil
  5. 12 si ne gün yaa? valla bilemiyorum, hesapta yapamıyorum. pazar mı? hee cumartesiymiş:) unutur atlarsam şimdiden doğum günü kutlu olsun oğluşunun...öpüyorum onu. (kaçıcam ya ben ondan öyle erken kutluyorum çaktırma;))

    YanıtlaSil