Çiçeğin Konuyla Alakası Yok :D

Temmuz 04, 2008


Benim küçük oğluşum öyle herşeyi yemez. Meyva ağzına sürmez örneğin. Bırak yemeği bizi de yedirmez çoğu zaman. Özellikle de kırmızıya alerjisi var. Yanında karpuz, nar, çilek, domates olunca direk öğürür. Sabah kahvaltılarında domatesi saklayacağız diye bir hal oluyoruz :) Neyse işte. Bu durumda ben de ona meyva yedirebilmek için kırk küsür numara yapıyorum. Hadi suyu çıkanları bir şekilde hallediyoruz da geçen gün muz için yaz çözümü bulup mutlu oldum. Çikolatalı dondurma (beyfendi ona dayanamadığı için :), süt, muz bir güzel karıştırılıp milk shake olarak sunulur. O da mutlu ben de mutlu :D

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Süper karışım valla afiyet olsun ama işin zormuş ....en güzel meyveler..

    YanıtlaSil
  2. Küçük oğluşun kime çekmiş öyle!..
    Ailede var mı, bu kadar da meyve düşmanı. İnşallah ileride sever ve isteyerek yer...

    YanıtlaSil