Mayıs 05, 2008

Herkese günaydınnnn...

Yağmurlu bir sabah var burada. Mis gibi toprak kokusu.
Bu akşam hıdırellez. Gül ağacına dilediklerimin resmini yapıp bağlayacağım. Eskiden bu resim bayağı teferruatlı oluyordu ama artık sadece tek birşey çiziyorum. Ailenin her ferdi için bir tane :



Dileklerimizin hepsi bunun için değil mi zaten?

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. günaydın:)) Sorma evlenmeye çalışıyoruz ondan pek olamıyorum. Deniz kıyısından uzaklaşacağa benziyorum ne yapıcaz o zaman bilmem...

    YanıtlaSil
  2. bu gece mi ?ay ben nerden bulcam gül ağacınıııı?

    YanıtlaSil
  3. Olsun bu sefer de yürüyüş yaparsın denize doğru, bahane olur Katrecim:)

    Aylinim balım sen söyle ben asayım senin yerine .

    YanıtlaSil
  4. En güzel dileklerimiz gerçekleşsin ...Ama önce sağlıkla

    YanıtlaSil
  5. En güzel dileklerimiz gerçekleşsin ...Ama önce sağlıkla

    YanıtlaSil
  6. Bi gülen surat da benim için as barim. (Ciddi diyom hee)
    naylin

    YanıtlaSil
  7. günaydın ve teşekkürler şekerim. :)

    YanıtlaSil