Neler Olmuş Bakalım

Mayıs 20, 2008

Hımmm, uzun zaman olmuş yazmayalı.

Geçen hafta annem gelmişti. İlk beş gün iki tane 1000 parçalı yapboz yaparak geçti. Bir arkadaşım duvarımda asılı yapboz tabloları çok beğenip kendisine de almış. Ama yapamamış. Benden rica etti. Ha ha ha. O biraz çekinerek birisini yapar mısın diye sordu . Bilmiyor ki bizi. Ben beter, annem benden beter puzzle canavarı. İlkini bir buçuk günde bitirip ikincisini de ele geçirdik :) Çok eğlenceliydi.

Cuma günü Bilgiç'in anneler günü gösterisi vardı. Fotoğrafları ele geçirdiğimde yayımlarım. Ben sadece kameraya çektim çünki. Diyorlar ki kamera var zaten sen neden çekiyorsun? Eh ben sadece oğluşumu çekiyorum o herkesi çekiyor :D

Haftasonu tarlamızı ekerek geçti :)(Eeee tamam tamam Can ekti ben bir ara ayıp olmasın diye yanına gidip iki ot yoldum:) Geçen senelerde 8 kişilik masa büyüklüğünden biraz hallice olan bahçemizin yerine bu sene tarlamız var. Adam bana şehir yüzü göstermiyor ki :D Bir köyden diğerine :) Bir sürü domates fidesi diktik. Umarım olurlar.

İşte böyle.

Sürekli erik yiyorum. Bahçeden:) Haftaya kirazlar da olur herhalde. Kızarmaya başlamışlar hafiften. İnsan başka ne ister hayattan bilmem :D

Biz şimdi çocuklarla hazırlanıp pikniğe gidiyoruz. Hava da kapalı gibi ama umarım yağmur yağmaz. Yağarsa nazar değdirdiniz derim valla ona göre :D

Herkese günaydın. Nefis bir güne açılsın sabahınız...

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Keyfe bak yaaa. Oohhh hormonsoz domatesleri götürceksiniz yani. Benim oğluşta söylendi durdu anne bi yere gidelim diye ama dersane olduğundan bi yere kıpırdayamadık. Kıskandık ayol:D İyi gidin bakalım, iyi eğlenceler. Bende ütüye geri döneyim:))

    YanıtlaSil
  2. Valla bende kıskandım ama gezdim geldim zaten . mecburen ben de ütülere gömüldüm iğrençtiiiii hala bir yandan da yıkanıyorr , bir yandan da kurumaya devam ediyorrr
    :(

    YanıtlaSil
  3. Günaydın kızlar :) Yağmur yağmadı, piknikimize gittik. Bol bol yedik, yeşille denizin arasında temiz havayı içimize çektik. Hepimiz için yaptım, hiç bencil değilimdir :D Ama geldim ne gördüm? Ben sizin için piknik yaparken, kimse benim ütüleri bitirmemiş. Yıkıldım :D

    YanıtlaSil