!

Mayıs 01, 2008

Bugünün filmi "Dünyada Hıyardan Bol Ne Var?" ... Ay çok yakında çekicem, bekleyin anacım. Sakinleşeyim diyorum diyorum düşündükçe sinirleniyorum. Neyse.

Sinir geçirecek bir film bulayım ben.

Geçenlerde rastlayıp sonra başından kalkamadığım bir filmdi Aşk ve Gurur.



Duygusal filmler, yok yok aşk filmlerinin çoğunu öğrk diye değerlendirmekle birlikte nedense bu sıcak geldi.(Benden harika eleştirmen oluyor valla öğrk filmler, ıyyk filmler şeklinde nefis kategorilerim var) Beyaz Dizi gibi bi filmdi de ondan mı hoşuma gitti bilmem. (He canım sevdiğim Beyaz Dizileri ben hâlâ saklıyorum. Hele hastayken okuması harika oluyor:)


Bu arada Keira Knightley gitgide güzelleşiyor mu bana mı öyle geliyor. Karayip Korsanları'nda ilk seyrettiğimde çok tipsiz gelmişti ama gitgide daha hoş olmaya başladı sanki.

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. Hııı hıyar mı var? Du hemen bi avuç tuzla alıp geliyorum. Noldu arkidişim. Kim hıyarlık yaptı? Ayy noldu ben gene bişi mi kaçırdım hııı.
    not: Bu kadın ortasından kopcak gibi duruyor. Bu kadar da zayıflık çok çirkin yaaa. ıyyy

    YanıtlaSil
  2. Aman hıyardan bol ne var canım.

    Not: Bence de çok çirkin duruyor, o ne öyle :D

    YanıtlaSil