Sessizzzzzzz....

Mayıs 27, 2008

Etrafta çıt yok. Günaydınıma bile cevap alamıyorum artık. Herkesler tatile gitti herhal. Dur bakiim hâlâ buralara gelen kaç kişi kalmış.

Sağdan say...

Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. bir:)

    bu aralar bayağı yoğun geçiyor ama az kaldı.halbuki benim bu blogda en çok sevdiğim şey günaydın demektir:)

    YanıtlaSil
  2. üççç
    çok ihmal ettim bloğumu kendi kalabalığımla öyle yoğunum ki..

    YanıtlaSil
  3. üççç
    çok ihmal ettim bloğumu kendi kalabalığımla öyle yoğunum ki..

    YanıtlaSil
  4. beşş , uğurlu sayımdır özellikle bekledim ...

    YanıtlaSil
  5. altıııııııı... burdayım arkadaşım ben deee... günaydını geçtik baya ama bende herkese iyi akşamlarrrrrrr derimmmm. öptümmmm selüşşş bennn

    YanıtlaSil
  6. Yazıyla yedi, sayıyla da 7 :))Bi daha sayayım kendimi dedim. Tünaydın Handan. Bakıyorumda sen saymamışsın:))

    YanıtlaSil
  7. pekii sen nerelerdesinnnn ?

    YanıtlaSil
  8. dokuz mu dicem on mu dicem. araya biri girmiş. o sayılıyor mu? sayılmıyorsa dokuzzzzz
    sayılıyorsa onnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
    kırmısı donnnnnnn.
    bana denk gelene bak. töbe yarabbim. :O)

    YanıtlaSil
  9. 11 :) ses varrrr ama iş çook vakit yokk :( çook özledim seni handan :) yazılarınıda :) canımsın sen :) huzur var mutluluk var sevgi var bu blogta :) en başta sen varsın canımmm handannn :)

    seni kocaman kocamannnn çook öpüyorumm cnm benimm :)

    YanıtlaSil
  10. asker ocağında bile sağdan saymamıştım. burada da saymam. zaten kaç gün geçmiş, miadı dolmuştur bu işin. komutan nerede?

    YanıtlaSil