Sevgiyle...

Şubat 14, 2008



Bu Can'ım için...


Bu babam için...


Bu annem için...


Bunlar bebeklerim için...



Bu kardeşim için...


Bunlar akrabalarım için...


Bunlar arkadaşlarım için...

Sevgililer günümüz kutlu olsun :)


Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. ben de tam nerelerdesin gibisinden bir yorum yapmıştım alttaki yazına.. sevgililer günümüz kutlu olsun.. her günümüz sevgiyle dolsun :)

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldinnnn :)
    Çiçeklerin hepsi de birbirinden güzellerr..Özellikle papatyalarr...
    Her günün sevgiyle dolsun....

    YanıtlaSil
  3. seninde kutlu olsun:))

    Handancım yaa bi şarkı var sabah aradım bulamadım. acaba sen bulabilir misin? bir rus filmi imiş, sun flower adı, duygusal bir filmin acıklı müziği... bulsan bulsan sen bulursun bunu. müteşekkir olurum bulursan...sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. canımmm handann :) seninde sevgililer günün kutlu olsun :) seni çok seviyorum ve kocaman kocamannnn çook öpüyorummm :)

    YanıtlaSil