.

Şubat 27, 2008

Ay bu templeteler beni mahvetti. Güzelim şablonuma bir haller oldu. Yenisiyle uğraşacak vaktim yok. Şimdilik böyle olsun bari.

Herkese günaydın. Nefis bir güne açılsın sabahımız.


(Aylincim bu şarkıyı da alabilirsin:)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Hııı alttaki başlığa çok güldüm. Bu şablonun Türkçesi de bozuk.
    KIRMIZI HALIDAN BILDIRDIM.
    Aaa benim bıldırcınım Hendenim günaydııınnn.

    not:Vallahi şablonuna ben bişi yapmadım.

    imza :Eski şablonuna nazar değdirmiş bi Aylin

    YanıtlaSil
  2. he bu arada blogunun görüntüsü padişah fermanı gibi olmuş.

    HENDEN SULTAN SELİM BILDIRIYOR
    EY AHALİ,
    İMDİİİ TÜM BLOGCULARIN KELLESİ VURULACAAAK, YOKLAMADA OLMAYANLAR ZİNCİRLE BAĞLANIP GIDIKLANACAK. BLOGUMA NAZAR EYLEYEN BU HATUNUN TİZ KELLESİ VURULA.
    Eyyy cemaat-i müslimiiiyn! Devlet ve din elden gitmekteeee! Padisahımız Henden bir
    template müsibetine musallat olmus . Cihattan elinü eteğinü çekmistüüüür. Bilogsipotun kalesi dört yildir zaptedilememekteee! Haçlılar bizi bozguma uğratmakta müminlerin gözü önündeee !
    Bunlarin hesabi sorulacaktir öteki alemdeee! Canlarina ot ve sair zerzevat tıkayacağız tez vakitteeee.
    Haydin o zamaaaaan İstanbulaaa !

    YA ALLAH BİSMİLLAH. CEDDİN DEDEN NESLİN BABAAAN.
    DAMBIRIDIRIRIM.

    Burada mehteran bölüğü eşliğinde , Henden Sultan Selim İstanbul'a giriyor. Elindeki merdaneyi şeyhülislam Aylin'in kafasında kırıyor.

    Ne be ne! Sefere çıkardım seni işte. Oturup duruyon evde. Değişiklik olur senin için.


    imza: YENİÇERİ AĞASI AYLİN

    YanıtlaSil
  3. Ay ben ne zamandır gelmiyormuşum buraya sanırsam.. Kaç yazını atlamışım..
    Günaydın:-)))) Yeni görüntünü sevdim ben, ben de değiştiricem güya ama yemiyo uğraşmak:-(( Mazeretim var, hamileyim ben:-)))

    YanıtlaSil
  4. Bıldırdım meselesini düzelttim Aylinim kıskancım. Bu arada bildiri bayağı güzel olmuş :) İçimden geçenlere tercüman olmuşsun :)

    Filiz hoşgeldin. Hamilelik mazeret mi :) Bir doğsun oğluş da sen o zaman gör mazereti :D

    YanıtlaSil
  5. Fermanın güzel olmuşş, hayırlı olsunnn :))

    YanıtlaSil
  6. ben ancak iyi geceler demeye yetişebildim...
    iyi geceler

    sevgiyle kal

    BibiS

    YanıtlaSil