Şubat 29, 2008

16 yıl geçmiş mi gerçekten? O gün büyülü bir gün gibiydi. Otobüs bileti alırken bozuk param eksik kalmıştı, gişedeki adam "olsun" diyerek vermişti bileti. Sonra sinemaya gitmiştik Can'la. Balıkçı Kral'a. Film çok uzundu. Daha salon dolmadan gösterime başlamışlardı. Bütün herkes protesto edince yeniden başlatmışlardı. Nefis bir gün geçirmiştik Beyoğlunda. Dönüşte vapur için jeton alırken de birşey olduydu beni gülümseten ama bak onu unutmuşum şimdi. Neyse işte. 29 Şubat o günden sonra büyülü bir gün olarak gelir bana hep.

Fazladan bir günümüz var bu sene tadını çıkartmak gerek :D

Günaydın herkese. Hem bugün yaşasın Cuma; Gülümseyin :)

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. ben çok değil bundan birkaç yıl öncesindeki tek bir güne dair bile böyle güzelbir his yaşamıyorum.. inşallah bundan 16 yıl sonrası için çok çok güzel günler biriktirebilirim hafızamda, okuyunca çok özendim :)

    günaydın ;)

    YanıtlaSil
  2. hımm... aaa bizde bundan 16 yıl önce tanışmışız, sene 92:)) ama 23 nisandı bizimkisi:)) vay be sen söyleyince farkettim çok senelerin geçtiğini.. bizimde çok komikti olayımız. ama burada anlatmayayım sonra kızıyorlar, Handanın yeri burası deyip:))

    yaşasın cuma Handan yaaa çok yaşasın hem de ^_^

    YanıtlaSil