:)

Eylül 24, 2007


Domateslerle haşır neşir bir haftasonundan sonra etrafı bu şekilde görüyorum artık :)

Herkese günaydın. Huzurlu, güzel bir haftaya açılsın sabahımız.

Not: Ben anlamıştım zaten "stereogram "ın normal bir resim olmadığını. Meğer "şaşı bak şaşır"mış. Hemen domateslere şaşı baktım. Ne bileyim ben domates derken sayfama başka bir şey koymuşumdur falan. Netekim koymuşum. Ama güzel birşey koymuşum. Bakalım domateslerin ardında ne olduğunu bulabilen olacak mı?

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Ayyyyyyyyyy Türk bayrağıynan domatesin ne alakası var milliyetçi ev hanımı? Sen hafta sonu salça yapıp, bi yandan da kanaltürk'ü mü seyrettin naptın? Yeni bi hareket mi başladı haberim yok? Kız domates laikleri dicekler bize. Takmadıkları isim kalmadı zati.
    Belki de ben şaşı bakınca ay yıldız gördüğümü sanıyom. he bak o da mümkündür. Belki de haşemalı bi hatun vardı domateslerin arasında.ayyy günaydın kraliçe hendizabet. Çekiliyo bencamin.

    YanıtlaSil
  2. handan domates degil biber onların bi kısmısı, salcamı yaptın..

    YanıtlaSil
  3. Henden ben eve gidiyom. Haberin olsun ehehe.
    imsa:her zamanki isimsiz

    YanıtlaSil
  4. İsimsiz kızım, ben masum masum domateslerle boğuşuyorum :)Günaydın :)

    Eserel hanım siz domates biber dışında bişi göremediniz mi o resimde. Tı tı tı :) Şaşı bakın bakiim biraz. Günaydın :)

    YanıtlaSil
  5. Ben doğuştan şaşı olduğumdan hemencik gördüm ay yıldızı. benden başka kismeler göremedi işte. Ondan kimsenin sesi çıkmıyooo.Şaşılık da özel bi yetenek hıh.
    imza :isimsiz

    YanıtlaSil
  6. Handan şaşıda baktım ama birşey göremedim :-(

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir 3 d resmi olmuş bidaz zor da olsa iyi olmuş. Bu arada bu resmi görmek için illa şaşı bakmak gerekmiyor yani isteyen herkes görebilir herkese iyi günler dilerim

    YanıtlaSil
  8. vallah arkadaşlar ben bunlarla çok fazla ilgilendiğim için
    birazcık şaşı baktıktan sonra hemen oluyo hem çok güzel domateslerden ay yıldız arkadaşlar bence ilizyon resimlerinede bakın ordada güzel resimler var

    YanıtlaSil