...

Eylül 02, 2007

Ne anlamsız geliyor eski sinirlenmeler.

Sıkıntılar. Üzüntüler.

Gelgelelim insan devam ediyor yenilerini üretmeye,

Bile bile...

Benzer yazılarım

25 Yorum yap

  1. handan'cım yapı meselesi bu biazda,insanın elinde olmuyor yenileri için üzülmemek ama bunu farketmiş olmakla bile yol aldığımızı düşünüoyrum.Mutlaka eskisinden daha az dert ediyoruzdur olayları.

    YanıtlaSil
  2. Hayat devam ettikçe , yeni üzüntüler , yeni sevinçler, yeni anlamsızlıklar bizimle gelecek çaresi var mı ? Umarız ki hep güzel şeyler olsun ....
    Bu arada blogunuzu beğendim , fotograflar harika , izninizle takipçiniz olmak isterim...

    YanıtlaSil
  3. ve bütün bir hayat böyle geçiyor değil mi?..

    YanıtlaSil
  4. handancım hay allah senı ugrastırmısım. bıttı demek o yazdıgım...(bu defa kesın)

    sevgıyle..

    sıma..

    YanıtlaSil
  5. bile bile ve engel olamadan devam ediyoruz sinirlenmeye,üzülmeye hatta ağlamaya...
    hayat bu geçmişte yaptıklarımızı sorgularken aynılarını yaptırıyor bize..

    sevgiyle kal

    BibiS

    YanıtlaSil
  6. Günaydın Handan erken erken:)) Boş ver üzüntüleri, sinirleri biz yaşlanamayız asla:))

    YanıtlaSil
  7. HERŞEYİ ÇABUK UNUTUYOR, ÇABUCAK YENİLERİNİ ÜRETİYORUZ İŞTE.

    Hayat böyle geçiyor ne yazık ki...

    YanıtlaSil
  8. Önce bir soru soralım...
    Nedir sinirlenmek?..

    Olmasını istediğimiz şeylerin bizim istemediğimiz gibi olmadığında verdiğimiz duygusal TEPKİ.

    O zaman HANDAN'cım...
    aynı olaya başka başka pencerelerden bir daha bak...
    kendine çok güzel çıkış yolları bulacağından emin olabilirsin

    SENİ BÜTÜN SEVGİMLE KUCAKLIYORUM

    YanıtlaSil
  9. Handan gel buradan bak.Herkesler arkidişime psikoterapiye başlamışşşşşş. Deniştir şu yazıyı. Sorunlumuşun sanılıyo.
    İsim vermeden çekiliyom bak sen demeden. :))

    YanıtlaSil
  10. Henden ben döndüm. Ama ne yazacağımı bilmiyom. Sende fazla yazı varsa bana versene. Blogum bomboş duruyo. Kız valla yazacak bişi bulamıyorum. Ne yazim? Abdullah Gül'e sataşsam olar mı sence?

    YanıtlaSil
  11. canımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm handan ben geldimmmmmmm :))))))) akşam hemen yeni bir post yazıcam sana söz :) seni çoook özledim çoook hemde :)) kocamannn öpüyorum çoook kocaman hemde :)))

    YanıtlaSil
  12. ne kadar doğru söylemişsin..

    YanıtlaSil
  13. handannnnnnnnnnnnnn günaydınnnnnnnnnn :) bilmem anlatabiliyormuyum :)))

    YanıtlaSil
  14. Karşı tez sunmak istiyorum hocam : Her seferinde yeniden sinirlenip, yeniden yatışsak da, olayın farkına varıp, sonra kendimize kızsak da bu da bir döngü tıpkı diğer güzel döngüler gibi.. Her sabah güneş doğuyor değilmi, önceki gün esip gürlemiş olan fırtınaya inat, sakince ve ışıl ışıl.. Bilmem neden içimden muhalefet etmek geldi bu sabah :-)

    YanıtlaSil
  15. handannnnnnnnnnnnnnnnnnnn nerdesinn desem ayıp olur mu acaba :) seni özledim yawss :( canım benimmm :)

    YanıtlaSil
  16. yinee bennnn :D nerdesin handannnn :) ewttt senden birkaçgün daha ses gelmezse tüm polisler ve ordu devreye giricek :D:D haberin olaa :)))

    YanıtlaSil
  17. http://www.youtube.com/watch?v=G-DJPyMldjg

    Angry Again.
    Dinlemiş miydin? Megadeth'in bir single'ı. 'Last Action Hero' filminin soundtrack'inde vardı.

    YanıtlaSil
  18. nerelerdesin handan abla???

    sevgiyle kal

    BibiS

    YanıtlaSil
  19. Sinirlenmeye ve üzülmeye değer mi be Handan bu fani dünyada...

    Ahh ahh söyleyene bak,söylüyorum ama kendim uygulamıyorum :-)

    YanıtlaSil
  20. handannnnn dedimm di mii :( nerdesin sen yahuu :(

    YanıtlaSil
  21. Merhaba Handan,
    nerelerdesin ? Umarım
    yine tatil gibi güzel bir sebepten
    dolayı kayıpsındır..

    YanıtlaSil
  22. Handan, hala bitmedi mi işlerin?

    YanıtlaSil
  23. öhö öhhöö..

    burası tozdan geçilmiyor,ev sahibi nerde bir el atsın yahu:)

    YanıtlaSil