Da Daaammm :D

Eylül 21, 2007

Ha ha ha, çok karamsar bir yazı kalmış burada son olarak :) Oysa bir açıklama yazım vardı ama koşuşturmalarda unuttum onu koymayı. Gelip yorum yazan herkese teşekkür ediyorum :) Yok öyle bunalım falan değilim. Bunalacak zamanım bile yok :D

Efendim, uzun zamandır Katre'nin denizini kıskanıyordum. Biz de , şöyle deniz kıyısında küçük bir kasabaya yerleşelim dedik :) Ama tabi, küçük bir kasabaya yerleşince, çocukların okul sorunu büyük oluyormuş. Bir yandan kolileri açıp yerleşmeye çalışıp, bir yandan okul yollarında gidip gelmek derken, sürekli bir hareket halindeyim. Henüz deniz kıyısında oturup keyif yapmak nasip olmadı :D

Şimdi işlerimin başına dönüyorum.

Herkese günaydın, ışıl ışıl , gülümseyen bir güne açılsın sabahınız.

(Aylin canım, bir telefon ettin, adsl açıldı, korktular senden valla:)

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. canımmm hoşgeldinnnnnnn.neşe getirdin.yeni yuvanızda güle güleeee mutlulukla huzurla yaşayın.kahvaltıları o denizin kıyısında yaparız artık ne dersin güzelim.öptüm canım sizi......

    YanıtlaSil
  2. Vay seni kıskanç vaaayy:))Eh o zaman hoş geldiniz kendi deniz kasabanıza, benim küçük deniz şehrim kadar olmaz oraları ama neyyysssee:))Yaşadığını, nefes aldığını farkedeceksin Handan bundan emin olabilirsin. Mutlu, neşeli günleriniz bol olsun inşallah.Bu arada dün ben senin İstanbulundaydım.Sultan Ahmet başka güzel yaa Ramazanda... Başka sevdim dün ben İstanbulu...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Handan
    Ehh artık bol bol fotoğraf göreceğiz değil mi,deniz kıyısından ...

    YanıtlaSil
  4. Sefgili Henden,
    öncelikle yorum yazabilmem için, bana bu kalbin kadar temis sayfayı ayırdığın için çok teşekkür ederim. Ayrıca bloguna girdiğim anda, karşımda beliren yeni yazını görünce de, önce bi korktuğumu söylemek isterim. Dedim noluyossss?
    Hem ayrıca ben Henden'in hangi deniz kıyısı kasabasına yerleştiğini biliyorum. Bunu da iftiharla herkeslere duyurmak isterim. Şimdi kalem kağıt alın. Adresi veriyorum. Ho ho ho kız az kalsın marmaris'e yerleştiğini söyleyecektim. Sana ev hediyesi olarak bir tekne almayı düşünüyorum. Ara sıra tekneye biner, istanbul'a gelirsin. Aman sen tekneyi de temizlemekten, denize açılamazsın. Neyse ben işimdi eve gidiyom. Bi kutu aspirin gibi oturmam sona erdi. Sitemeterden referanslarına bak. Tepesinde kocaman bi inek resmi olan blog benim blogum. Şrkı olarak da arabesk rock çalıyo. Yanlış bloga gidip herkesi ben sanmayasın. Ama yeni blogumu linklere ekleme şekerim. Beni soran olursa öldü dersin. Ben insivaya çekildim biliyon.
    Ayyyy ben gidiyodum dimi. Çekildi bencamin.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Selmacım. Hoş buldum valla :) Öpüyorum seni kocaman.

    Katre canım, kıskanırım tabi :) Sadece kıskanmakla da kalmam, hemen gereğini yaparım:) Ho ho ho. İstanbul her daim güzeldir bu arada. Bak yine kıskanıyorum Katre :D

    Günaydın Nilüfer. Şöyle bir kendime geleyim, fotoğraf makinasıyla turlar başlayacak :D

    Kızım isimsiz, benim sitemeter bozuldu, gelenlerin adreslerini göstermiyor artık. Niyeyse. Dur bakiim, başka yerlerden bulabilecek miyim adresini.

    YanıtlaSil