Özet

Ağustos 07, 2007

Önce biraz gezdik tozduk. Bir gün Foçaaaa bir gün Çeşmeeeee. (Zaten topu topu iki gündü ama belli etmiyorum olayı) Mesela yukarıdaki fotoğrafta - çok rahat anlanabildiği gibi- Aynur'la ben Foça'da keyif yapıyoruz. (Aynur, kardeşim Kürşad'ın eşi oluyor bu arada, geçen soran birisi vardı gördüm :)

Sonra Kürşadlar gidince annem duruma el koydu ve günler, yıkıyorum,


ütülüyorum,
silip süpürüyorum şeklinde geçmeye devam etti :) Etti diyerek nokta koymaya çalışsam da etmeye devam ediyor aslında. Ayrıca bir düzeltme daha yapmam lâzım ki , birinci tekil şahıs değil çoğul şahıs kullanmam gerekiyor. Sanki tüm işleri ben yapıyormuşum gibi oldu, anneme haksızlık yapmak istemem :) (He canım, yaz temizliği bu, çok geçmeden bahar temizliğine de bağlayacağız biz buradan işi :)

İşte bütün bu koşturmaların arasında nihayet bilgisayarın başına geçebildim. Bu arada son zamanlarda sitemeter anlamsız bir şekilde ortadan kaybolduğundan kim gelmiş kim gitmiş anlayamayıp bir boşluk hissediyorum ama öte yandan da eminim ki bütün arkadaşlarım her gün muhakkak uğramışlar diyerek kendimi avutuyorum. Meselâ şimdi ben bir sağdan say desem yarın bilgisayara baktığımda herkes yorum bırakarak gitmiş olacaktır, di mi? Eh, sayın bakalım o zaman :)

Not: Anaaa..... Sitemeter beni duydu mu nedir, bir anda sayfada beliriverdi ... Ama siz yine de sağdan sayın :)


Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. Sitemeter'i akşamdan çamaşır suyuna yatıraydın. Sen onu da yaparsın.
    Bloguna bi çamaşır asmadığın kalmıştı. Kurduğun kahvaltı masaları yetmedi bir de ütü masası kurdun.Ayyyyyy Aynur'a selam söyle. Sen gelini de kendine benzetirsin.
    Not: Ben daha tatile çıkamadım biliyon mu? hıh!

    İmza: İsimli bir anonim

    YanıtlaSil
  2. Bu arada ilk yorumu yazmış olmanın dayanılmaz mutluluğu içerisindeyim. Aynı mutluluğun devamı için 2. yorumu da ben bırakayım dedim. Hadi ben kaçtım. Birazdan gelenin gidenin başlar. Ayak altında dolanmim.
    İmza: Aynı isimli anonim

    YanıtlaSil
  3. 3. yorumu yazmanın da mutluluğunu yaşayayım dedim. Ni ho ho ho!

    YanıtlaSil
  4. *Hangi ayak senin? Seninle bunca zamandır tanışıyoruz ama ayaklarını tanımıyom.

    *Çamaşırları bir daha silkeleyip as. Turuncu tişört buruş kırış .

    *Ütünün ayarını da düşür. Yakacan çamaşırları.

    *Süpürgenin saçları da pek bi sakil duruyo. İnsan onları toparlar sonra fotoğrafını çeker.


    4 yorumu da yazmış olmanın tuhaf coşkusu içindeyim. Hi hi

    YanıtlaSil
  5. Handan'cım yettim garii..Bir yorum çoşkusudur gidiyor isimsiz arkadaşında araya gireyim dedim.Yanlız bende merak ettim şimdi hangi ayak senin?

    Aynı isimden 4 olunca 2.kişi olarak sağdan sayıyorum Handan'cım.Kolay gelsin sana,işlerini bitirde karşılıklı bir çay içelim temiz evinde ;)

    YanıtlaSil
  6. Hobareyy hobareyyyy teyy teyyy
    Henden halk bi açıklama bekliyor. HANGİ AYAK SENİ? HEMEN BİR AÇIKLAMA BEKLİYORUZ. AYRICA SÜPÜRGEN NEDEN ÖYLE DAĞITMIŞ?
    Bu süpürgeyi korumam altına almak istiyorum. Zavallıcığı perişan etmişin.

    Benden sonraki 3. olcek. Yanlış saymayın.

    İmza: Benjamin

    YanıtlaSil
  7. He bu arada hoşgeldin be yaw. Seni görünce sevincimden en başta dicemi en sonda söyledim.
    NEREDESİN BE TATİL SÜPÜRGESİ?

    not: Bu yorumdan sonraki de sağ tarafa sayarken 3. olcak.

    YanıtlaSil
  8. merhaba
    sayfada dinlediğim grubu ya da müziğin html kodunu öğrenmek istiyorum sakıncası yoksa..

    YanıtlaSil
  9. Süpürge düşsün kafana isimsiz. Seni bi tatile çıkartmadılar böyle oldun bak. Kız kalk gel bize bari. Hem işlerin ucundan da tutarsın azıcık, arada da denize falan götürürüz seni. Süpürge hediye edicem bak sonunda. Ayrıca, bu blogda sürekli tatil keyfi fotoğrafı koyan birisi olarak hangi ayak senin diye sormanı teessüfle karşılıyorum. Demek yazılarım yeterince iyi takip edilmiyor. Tı tı tı...

    Gülçin, teşekkür ederim. Biter bitmez işler, şöyle güzel bir çay servisi yapacağım, söz :)

    Wabun, şarkı Halloween'in, aslında çalma kutucuğunun altında linki var ama görünmez yapmışım iyice. Oraya basarsan şarkıya ulaşabilirsin :) Bu arada seni görmek çok güzel :)

    Kız isimsiz, ben de seni özlemişim valla :) Şımarma. Çekilebilirsin :)

    YanıtlaSil
  10. canım tatilde bile okuyorum seni bak, hosgeldin.

    YanıtlaSil