Keyif

Ağustos 15, 2007


Yemekten sonra, şöyle bir çay keyfi harika gidiyor gerçekten de .



Tamam canım, ben hazırlığımı yaptım , isteyene çay servisimiz mevcuttur :)

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. ben kahve icmeye gelmek istiyorum Handanım. Çay acıktırıyo beni..

    YanıtlaSil
  2. Ben de ille de ince belli cam bardakta çay diyorummmmmmm:)))

    YanıtlaSil
  3. slmlar...yeni gelenlere de cay varmı Handan hanım?misafir umdugu bardaktan değil buldugu bardaktan çay içermiş;)

    YanıtlaSil
  4. Ben de istiyorum1 fincan çay lütfen. Yanında 1 dilimde limon reca edeyim şekerim:-)

    YanıtlaSil
  5. Handan 1 bardak çay alabilir miyim :-)

    YanıtlaSil
  6. Suadiye'ye bir fincan çay rica edebilirmiyim LÜTFEN....

    YanıtlaSil
  7. Gaziantebe kadar biraz soğur ama, olsun :) yine de çayınızı içmek isterim :)

    YanıtlaSil
  8. Handan ben her tür içerim:))Fincan tercihim ama olsun. Umarım halen devam ediyordur çay servisin...

    Ya bu tatil dönüşü hiç iyi diil napıcaz? Bir fırsat olsa da gitsek bi yerlere diyorum hala yaa...

    YanıtlaSil
  9. katre yaa.. oturun artık bitmedi gezmeleriniz. Bensiz geziyonuz ustelik.. Bak handan hnm yine kayıplara karısmıs...

    YanıtlaSil
  10. Eserel canım, başka bir gün de kahve keyfi yaparız artık :)

    Le jardin, ince belli bardaktan çayın hazır, alıp bahçede tatil keyfi yapabilirsin.

    Menapoz abla, tabi ki herkese kapımız açık :) Hoş geldin.

    Filizcim, limonu bardağın kenarına süslü süslü koydum canım :)

    Nilüfer, sabah çayın geldi :)

    Angel seni de ilk defa görüyorum galiba. Çayın hemen geliyor :)

    Özgecim, merak etme soğutmadan gönderebilirim ben :)

    Katrecim, şöyle güzel bir fincan çay, tatil sonrası kendimize gelmemiz için bire bir :)

    Ooo, Eserel hanım, siz gezerken iyi di mi :)

    Kızlar çaylar biraz geç kaldı ama, hepsi taze demli :) Afiyet olsun :D

    YanıtlaSil
  11. Çay kaldı mı, çay çay?

    YanıtlaSil