Ağustos 08, 2007



Doğru dürüst boya yapamayan kuaförlere rest çeken annemin saçlarının son hali :)

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Anne gibi değil de genç kız gibi duruyor. Aile boyu marjinaller şekerim.
    Henden! İş güç yok. Yaz aylarındayız ya ondan sebep şekerim. Virütik bi patlama bekliyom. Kısmetse bu kış pek bi bereketli olcekmiş. Güney kore üzerinden bi grip virüsü bekliyoz. Beni bu yaz böyle idare etçen. Hadi sen git. Ben bu yazının altında da otururum.

    YanıtlaSil
  2. merhaba
    sayfada çalan grup ve müziğin adını yazabilir misin? şimdiden teşekkür ederim. hoşça kal

    YanıtlaSil
  3. He bu arada ben şu an ayakları inceliyorum. Kız valla tanıyamadım.
    Aman hemen takip meselesini başıma kakıyosun he. Valla öyle bi takip edecem ki seni. Bayıltmazsam bana da isimsiz demesinler.

    YanıtlaSil
  4. :)))) HAHAHA HİÇ GÜLECEĞİM YOKTU.BİR DE BANA DERSİN TAKİP ETMİYON DİYE.TAKILDI PLAK TAKILDI.
    BEN GRUBU AYARLAMAYA GİDİYORUM. Bİ CANLI PERFORMANS YAPARIZ.

    YanıtlaSil
  5. kadın ne yapsın, haklı, en ıyısı bence de onlardan uzak durmak.

    sıma

    YanıtlaSil
  6. İsimsizim canım, sen de haklısın, herkes turp gibi bu günlerde. Ama, endişelenme, soğuk günler çok uzakta değil. Ay ne diyorum ben. Git kızım, güneş kremi, yanık ilacı falan sat. Tı tı tı...

    Wabun, bloğuna yazdım , umarım ulaşmışsındır şarkıya.

    Sima, dişçiye gitmeyi tercih ederim, kuaföre gitmektense. Hele boyatmak falan, tam bir ölüm.

    Güzel değil mi, çok orjinal bir model oldu Joone :)

    YanıtlaSil
  7. Çok farklı olmuş.. Güzel.

    YanıtlaSil