Tatil Tatil :D

Haziran 08, 2007


Yazarımız yıllık izninin bir kısmını kullanmak üzere yollara düşeceğinden bir müddet buralarda gözükmeyecektir :) Ne de olsa yaz gelmiştir ve birilerinin sezonu açması gerekmektedir. Bu iş için yazar ve ailesi özveri ile kendilerini öne sürmüşlerdir. Sizin yerinize de gezeceklerine söz vermektedirler demek isterlerdi ama o sırada kendi yerlerine gezmekle çok meşgul olacakları için böyle bir söz verememektedirler.

Lay lom tray lom :D

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. kıskanmıyorum ki :((

    YanıtlaSil
  2. canımmm Handann güle güle git güle güle gel :) Buarada Handan Temmuzda İstanbulda ol ne olurr :)) şöyle 12 - 15 Temmuz arası falan diyorum :))))))

    senii kocamannnnn öpüyor ve tatilinin güzelll geçmesini diliyorum canımmm canımmm Handan :))

    YanıtlaSil
  3. Angel canım, sana demiştim intikam alacağım diye. Sen git ecnebi ülkelere gez, nispet yap, unutacağımı mı sandıydın :D

    Zehracım, ihtimal o sıralar İstanbul'da olamayacağım, sen benim yerime de gezersin artık :) Teşekkür ederim tatil dileklerin için :)

    YanıtlaSil
  4. benim yerime gezme istemem..
    ben kendi yeirme gezmek istiyorum artık yaaaaaaaaaaaaaa:)

    YanıtlaSil
  5. Tabi ki herkes kendi yerine tatile gitmeli :)Ben daha tatil moduna giremedim zaten...Güzel tatiller diliyorum Handan.

    YanıtlaSil
  6. :S
    Nası yani yaaa? Ben ziyaretçi defterini blogdan kaldıralı yıl oldu. Sen ne zamandır oraya mesaj bırakıyorsun Henden?
    Şimdi defterin kodunu yağıştırayım dedim, senin mesajları gördüm.
    Allahım şimdi sen bana alınmışsındır da cevap vermedim diye. Yemin ederim şimdi gördüm.
    Allahım beni bu şaşkoloz halimle bırakıp bir de tatile mi çıktın sennnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  7. Yahu Handan!!!! Deniz ısındı mı ki sen tatile gidiyorsun? Bizim memlekette soğuk anca ayaklarımızı sokuyoruz. Hem çocukların okulu ne olacak? Daha tatil olmadı kiiiiii. yaaa gitme yaaa Handan yaaa! Ooooff of. Ben de gitmek istiyorum tatileeee... Ama sizin oralarda deniz sıcakmış, öyle diyorlardı...

    Neyse..İyi tatiller sana Handancım oğluşlarınla. Tatili hakettin çoktan. Darısı biz 15 günden fazla tatil yapamayan memur kulların başına olsun. Amiiiinnn:))))

    Güle güle git güle güle de gel emi?Sağlıcakla...

    YanıtlaSil
  8. handancım ıyı tatıller hepinize, benım yerıme gezme ama benım yerıme de bak:=)

    sima

    YanıtlaSil
  9. Oooh valla keyifler kebap:))

    YanıtlaSil
  10. seçimler bizi 22 temmuza kadar evde tutacak bu sene,nitekim bir gidip bir ay gelmediğimiz için:)

    size iyi tatiller,umarım çok iyi geçer.

    YanıtlaSil
  11. Handan yaa bizim buralarda da deniz süper biliyor musun?

    YanıtlaSil
  12. Handan tâtilde simli kitabımızın sonuna gelmedik mi daha? yok, kıskandığımdan değil. sâdece bi yerim şişti geçmiyo, haber vereyim dedim. :P

    YanıtlaSil
  13. Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

    YanıtlaSil