Sıcak !!!

Haziran 25, 2007

Yok yok, artık Meksikalıların tembel olduklarını düşünmeyeceğim. Geldim geleli sıcaktan hiçbirşey yapamıyorum. Hayır evde iki klima var ama onlar bile kendilerini ancak soğutuyorlar sanki. Cuma ve cumartesi sadece bir koltuktan diğerine kendimi atıp tv kumandasıyla zapping yaparak geçti. Pazar günü olaya el koymaya karar vererek saati kurup 7:30 da kalktım da cehennem sıcaklarından önce işlerimi hallettim. (Sonra zappinge devam ettim :)

Bugün ise saunaya gideceğim. Çok özel hizmet veren bu sauna evimin çamaşır odasında olup ütünün buharlarıyla çamaşırların yanı sıra tüm gözenekleri açmaktadır :)

Neyse bu düşünceden uzaklaşıp tatilime geri dönüyorum. Eeee o kadar tatil yaptık, çenemize vuracak tabi :)


Vaktimizin çoğunu bu dubada geçirdik.


Çok yakında bütün aile maske şnorkelleri takıp dolaşacağız sanırım.





Çocuklar mutlu oldukça bizim de keyfimiz yerindeydi.



Huzurlu ve dinlendirici bir tatil oldu bu.

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. GÜNAYDINNN CANIMM HANDAN :) ÇOK GÜZEL RESİMLER..OĞLUŞLAR ÇOK TATLI ÇIKMIŞLAR MAŞALLAH :) BAK SANA NE DİCEM SAĞLIĞIN İÇİN SEN SENİN SAUNADA FAZLA KALMA :)))) BEN SANA NEOLUR NE OLMAZ DİYE BUZLU BİR LİMONATAYI HAZIR TUTİM :)) GELDİĞİN ÇOK BELLİ OLUYOR HANDAN YAA:) ÖPERİMM SENİ KOOCAAAMAANN :)

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Zehra :)

    Hımm , buzlu limonata fikrini çok sevdim. İmdaat dediğim zaman yetiştirirsin artık :)

    YanıtlaSil
  3. ojgeldin be Handancım! :)
    konuş konuş ben dinliyom seni heyecânla..

    YanıtlaSil
  4. Hoşbuldum Candancım :) Bu sıcaklarda hep beraber işleri bırakıp, bol ağaçlı bir kasabaya mı göçsek acaba diyorum :)

    YanıtlaSil
  5. günaydın:)
    aynı sıcakla biz de günlerdir boğuşuyoruz,böylesi hiç olmamıştı,yani bu kadar uzun sürmezdi sıcak,en fazla üç gün olurdu ama şimdi daha da uzun olacak gibi.korkutuyor beni bu havalar.zaten dün akşam da kasırga filmini izledim,aman aman...

    neyseki bizim ev doğal olarak serin ama bahçe gölgede bile çok sıcak.havalar serinlesin bu sefer içeri sıcak dışarı serin olacak,bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  6. hosgeldın handan,

    gecmıs olsun hepinize, ama yıne de dınlenıp dönmüssünüzdür ınsallah.

    fotograflar cok hos, bende cok özledım yüzmeyı su kosusturmam bıtsın kendımı atıcam bıryerlere..
    görüsürüz..hoscakal..

    sıma

    YanıtlaSil
  7. Tatilimi yapıp, iki klimayı çalıştırıp, evden çıkmak zorunda kalmayıp, tv de zapping yapsam keyiften 4 köşe olurdum herhal:))
    Şaka bir yana seni kıskandım yaa Handan'cığım...
    Benim yerime de tembellik yap olur mu?

    YanıtlaSil
  8. kalk Handan kutuplara gidelim biz, bırak ormanı felân. yandım anaaam! :))

    YanıtlaSil
  9. İvriz burası da çook üzerinde sıcak. Normalde evim güneş almadığı için öğlene kadar serin olurdu ama nerdeee..

    Hoşbuldum Sima. Valla, bırak işi mişi en yakın denize at kendini bence :)

    Böyle ifade edince, ben de kendimi kıskandım Le Jardin :)

    Candan, valla ben önceki hayatımda kesin Eskimo falandım herhal. Zaten hayalim Alaska'ya gitmek. Hadi gidelim, tam zamanı şimdi :)

    YanıtlaSil