:)

Haziran 05, 2007


Arada mola verip keyif yapmazsak niye çalışıp duruyoruz ki biz?


Hadi hadi gelin sofraya :)

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. yaa bunlardan hangisi sensin şimdi ..:((( Foto istiyorum üzerinde haritanı olmayanından..

    YanıtlaSil
  2. Açlıktan her şeyi yamuk görüyorum galiba.

    Handan ya, Aylin blogunu şifrelemiş, beni istemiyor muuu?

    YanıtlaSil
  3. Gülçincim , hayal gücüne bırakıyorum onu :D

    Aslıcım, beni de şifrelemiş, istenmiyoruz herhal, ne diyeyim.

    YanıtlaSil
  4. Beni de almıyo içeri:)

    tanıdık olduğum için davetsiz girebilirm dedim ama olmadı

    cim

    YanıtlaSil
  5. Gulcin ne dogru soylemiş harita gibi gercekten :)

    Yemeklerde bana gel etkisi yaratılmış oole icine ceker gibi ama rejimdeyim sekerim bu 3. günüm :)

    YanıtlaSil
  6. :)))))) off süpperr herşey mükemmel gözüküyor ;) buarada handan sen öndeki en güzel olansın ;) :) öperimm senii kocamannnnnn :)

    YanıtlaSil
  7. İçerde bahar temizliği yapıyor bizim kız herhalde kedicim :) Seni görmek ne güzel bu arada :)

    Eserel canım rejim ha, dur bak ben ne fotoğraflar koyacağım :D Haydi bakalım kolay gelsin :)(Ben 6 kilo verdim darısı başına )

    Günaydın Zehra :)

    YanıtlaSil
  8. Sorma Handancım, gram oynamıyo henuz.

    YanıtlaSil
  9. Oynar oynar, sen merak etme :)

    YanıtlaSil
  10. 6 kiloysa seninki fotograftaki en zayif gosteren sensin o zaman :p

    herkese Mutlu cumalar olsun. Bugun senden once davrandım :)

    YanıtlaSil
  11. Angel canım, düz mantık yürütmüşsün ama işe yaramamış :) 6 kilo nedir ki vermem gerekenler hesaba katılınca :D

    YanıtlaSil