Nihayet :)

Haziran 27, 2007


Aslı ile buluşabildik. Ve gevrekli kahvaltımızı sıcak mıcak demeden bahçede yaptık . Ohh, bu kadar muhabbetinden sonra bunu başaramasaydık gerçekten üzülecektim doğrusu .

Ha ha ha, neyse Aslı fırsat bulduğunda konuyla ilgili daha uzun bir yazı yazabilir elbet, ben ancak bu kadar yazabiliyorum :)



Not: Kıskanmayalım . Hâlâ çayım var, isteyen gelsin :)


Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Çay'a HAYIR diyemem doğrusu ;)

    YanıtlaSil
  2. Afiyet bal şeker olsun:)) Yarasın:))

    İyi geceler Handan:))

    YanıtlaSil
  3. valla olmaz bizde geliyoruz ece ile :)) en kısa zamanda hemde :)))

    YanıtlaSil
  4. Tadı damağımda kaldı Handan, kahvaltının dasohbetin de. Evet dönünce ballandırarak anlatacağım, ama şimdilik tekrar teşekkür etmek istedim. Hele ayağımızın altından akan buz gibi soğuk su için...

    Dünya tatlısı oğullarını öp benim için.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. vaaay! bi de kıskanmayın derler Handan Hanımlar!..

    - hanfendü hanfendü, siz bunu hep yapıyosunuz! hemi de Aslı'yla ha?! vay başıma gelenler..:))

    YanıtlaSil
  6. Günaydın kızlar :)

    Katrecim, kaç gel sen de bir gün İzmir'e.

    Zehra, bekliyorum . Eceyi de tut getir :)

    Aslıcım, her ne kadar bahçem asıl baharda yemyeşil çimenler ve çiçeklerimle güzel gözüküyorsa da vahşi batıda sessiz bir sabah dekoru da fena değildi di mi? Amaan, başrolde biz olduktan sonra dekora kim bakar :D İyi ki geldin.

    Candan Hanım, kapımız hep açık efendim :)

    YanıtlaSil
  7. Handan blogda yüzünün göründüğü tek fotoğraf ta flu çıkmış. Tesadüf müdür yoksa kendini beğenmeme durumları mıdır merak ettim. :)

    YanıtlaSil
  8. Harikaydı Handancığım. Seninle ve sohbetinle başka nasıl olabilirdi ki. Bir üst posttakileri yazıp hatırlattığın için de teşekkürler.

    Anonim, aramızda kalsın Handan harika bir gülüşü olan sımsıcak bir insan ;)

    YanıtlaSil
  9. pardon yüzünün göründüğü fotoğraflar varmış, ben atlamışım

    YanıtlaSil
  10. 28 yaşında istanbulda yaşayan bir gencim, gevrekli kahvaltımızı sıcak mıcak demeden bahçede yapacak bir arkadaş arıyorum, ilgilenenler irtibata geçebilir :P

    ön şartlar; mümkünse şu yukarıdaki fotoğraftan daha kalabalık bir kahvaltı sofrası hazırlayabilecek yetenekleri olan insan olsun.

    kıskanmakmış, peh..
    bkz: yersen.

    YanıtlaSil