Koşu

Temmuz 20, 2005



Bir çocuk gibi tasasız, korkusuz, keyifle koşmak hayata.

Her sabah yeni bir umut, yeni bir heyecanla yelken açmak sonsuza.

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. İstanbul'dan sıcak bir merhaba (Gerçek sıcak 30 derece)
    Merhaba sevgilim...
    Uzun süredir yazılan ilk yazı:
    Yazarsam sanki yok olacakmış gibi...Sözleri unutulmuş şiir ya da notalara yazılmamış bir beste...Öyle uzun zaman oldu ki sanki kalem elimde eriyecekmiş gibi...
    Yazarsam yazılarım havada kalacakmış gibi...
    Zu.
    (Fırsat bulunca gerisi gelir gibi)

    YanıtlaSil
  2. Zu, inanamıyorum. Bugün aklımdan sen geçtin. Senin için ne çok şey yazabileceğimi düşündüm. SOnra dedim ki Zu'nun bi bloğu olsa ne güzel şeyler yazardı da ben de okurdum. Hatta sana yazacağım yazıda Zu ama biz ona kısaca Tiffany diyoruz diyeceğimi bile planladım.
    Seni seviyorum .
    Fırsat bul, gerisi gelsin. Biz böyle yaşayabiliriz ancak..

    YanıtlaSil
  3. Nefes gibi,su gibi,yasam gibi...
    Kalbim neden hızla carptı,ellerim neden titriyor,eski bir dostu görüp merhaba der gibi yazmak...
    Öptüm...

    YanıtlaSil