Gece

Temmuz 19, 2005

Geceyarısını geçmiş saat, gözlerim kapanıyor artık. Ama biraz daha dayanmak için uğraşıyorum. Bilmiyorum neden bu gece bu inat. Yatmayacağım işte, kendimle küçük bir savaşım var. Sınavlar için oturdum, hasta çocuklar için de. Bu gece de kendim için oturuyorum , sadece kendim için. Böylece sıradan bir geceye anlam yüklüyorum. İşte o gece olacak bundan sonra.İşte o gece, uykum kaçtığı için değil , uykum delice olmasına rağmen,sadece keyfim için inadına oturdum.

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. Canim, ben o gecelerden yasama firsatini epeyce bulanlardan biri olarak senin yasadigin keyifle kiyaslayamam aldigim keyfi ama, ne keyifli sey bu kendin icin ayakta kalip, uykuya direnmek degil mi?Gecenin o neden oldugunu bilmedigim huzurunu ve yaraticiligini tatmak....

    Sevgiler,
    Nadide

    YanıtlaSil
  2. Nadide arkadaşım, ne güzel seni burada görmek. Seni seviyorum. İzmir'e gelsene .

    YanıtlaSil