Ütü

Haziran 27, 2005

Ütüye gittim dönemiyorum. Saatler geçiyor, bitmiyor bu iş. Hem yıkanacak yeni çamaşırları düşündükçe bitmesi de beni pek rahatlatamıyor zaten. Sonra diyorum ki kendi kendime, aslında demiyordum, şimdi yazarken diyorum , diğerlerini unutup sadece önümdeki çamaşırı düşünürsem sıkılmaktan kurtulurum herhalde. Süpürmeler, silmeler, bulaşıklar, sonu yok sevimsiz işlerin. Ee, şimdi kendimi rahatlatmaya çalışırken, diğer işler nereden çıktılar? Neyse, bak, Ogün SANLISOY da ne güzel şarkılarla bana eşlik ediyor, çocuklarım sessiz sakin film seyrediyorlar, klima evi serin serin yapıyor. Yemek yeme zamanı da geldi , herşeyi bırakıp gidip karnımı doyurayım. Tok karınla hayat daha keyifli olabilir.

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Tok yada aç hep aynı saf kısır döngü; hayat işte...

    YanıtlaSil
  2. Sevgili temha, yine de tok olarak kısır dönmek daha iyi, değil mi? Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Valla tercihe göre değişir.. Tabi birde kilo tarafı var, gece yemek yemek aaa ne ayıp (annemden alıntı :)) Dediğim gibi tercihe göre değişir..(Bu bakış açısıda aç veya tok olmaya göre değişir) Gördüğünüz gibi yine bir kısır döngü..

    YanıtlaSil
  4. Şimdi ben birşey daha diyeceğim ama yine bir kısır döngü olup senin dediğine gelecek, sevgiyle kal Temha :)

    YanıtlaSil